Większy ruch na swojej stronie zaobserwujesz bardzo szybko po uruchomieniu kampanii.
Mniejsza liczba firm walczących o uwagę klientów oznacza też niższy koszt kliknięć i konwersji.
Twoje reklamy trafią do osób realnie zainteresowanych promowaną ofertą.
W prosty sposób dostosujesz kampanię oraz jej budżet do swoich potrzeb.
Dopasujesz formę reklam do swoich celów oraz oczekiwań swoich odbiorców.
W prosty sposób zaimportujesz do Microsoft Ads kampanie stworzone na potrzeby Google Ads.
W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić, czy kampania realizuje założone cele.
Będziesz mógł korzystać z Microsoft Advertising Keyword Plannera oraz Audience Network Plannera..
– zawierające zdjęcia Twoich produktów, nagłówek, cenę oraz krótki napis, na przykład „Darmowa dostawa”.
– składające się z 3 nagłówków do 30 znaków, 2 tekstów do 90 znaków oraz adresu URL. Są to klasyczne linki sponsorowane wyświetlające się po wpisaniu przez użytkownika konkretnych słów kluczowych.
– przybierające formę treści automatycznie generowanych na podstawie Twojej witryny. Dopasowują się do tego, czego akurat szukają Twoi potencjalni klienci.
– na które składa się 15 nagłówków do 30 znaków oraz 4 teksty do 90 znaków.
– przekierują użytkowników do sklepu, skąd będą mogli pobrać Twoją aplikację. Na taką reklamę składają się: tytuł, tekst oraz przycisk.
– reklamy skierowane do konkretnych osób, które miały już okazję odwiedzić Twoją stronę internetową.
Pakiet STANDARD
Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu, nie mniej niż 850 zł
Pakiet PREMIUM
Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu, nie mniej niż 3 000 zł
Pakiet VIP
Budżet na reklamę: od 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu, nie mniej niż 8 000 zł
Microsoft Ads zapewni Ci możliwość dotarcia do nowych użytkowników, którzy nie korzystają z platform reklamowych, gdzie obecnie prowadzisz promocję swojej marki i oferty. To całkiem nowa, szeroka i zróżnicowana grupa odbiorców! Decydując się na Microsoft Ads, zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie założonych celów sprzedażowych!
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 52
50-425 Wrocław
Adres korespondencyjny:
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Telefon: 739 943 500
E-mail: firma@artefakt.pl
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.