Azazel Tatoo to marka skupiająca cztery salony tatuażu w Warszawie i Milanówku. Studio powstało ponad dwadzieścia lat temu, posiada więc ugruntowaną pozycję na rynku wśród stałych klientów, nie docierało jednak do nowych odbiorców. Wynikało to przede wszystkim ze znikomego ruchu w sieci. Frazy niebrandowe generowały tylko około 90 kliknięć z wyników wyszukiwarki miesięcznie.
Cele współpracy
- utrzymanie statusu kultowego studia dla miłośników tatuaży w Warszawie i okolicy,
- przyciągnięcie nowych klientów,
- połączenie pozycjonowania lokalnego ze strategią promocji fraz branżowych.
Wyzwania
Przeszkodą, którą musieliśmy pokonać w drodze do uwolnienia potencjału strony były zaniedbania w zakresie treści w serwisie. Nasi specjaliści content marketingu zoptymalizowali i dodali 25 000 znaków na stronie głównej i podstronach.
Osiągnięte efekty
Główne działania
Prace rozpoczęliśmy od:
- poprawy tytułów i nagłówków,
- przygotowania treści na stronę główną,
- wykonania przekierowania linków zewnętrznych dla stron z błędem 404.
Jednak prawdziwy potencjał strony uwolniły poniższe działania:
- przygotowanie nowej architektury informacji serwisu, uwzględniającej strategię opartą o trzy grupy haseł,
- dodanie słów kluczowych w przyjaznych adresach URL,
- zoptymalizowanie obrazów wyświetlanych w obrębie galerii tatuaży,
- napisanie 25 000 znaków treści dla strony głównej i podstron z galeriami tatuaży,
- poprawienie linkowania wewnętrznego z uwzględnieniem nowych podstron,
- przygotowalnie mapy przekierowań,
- opublikowanie odnośników wspierających indeksację nowej struktury serwisu.