Archicom to jeden z największych deweloperów na Dolnym Śląsku. W ciągu 25 działalności firma zrealizowała ponad 150 inwestycji, w tym tak znane osiedla jak Cztery Pory Roku, Ogrody Hallera, czy Olimpia Port, i sprzedała ponad 2300 mieszkań. Firma buduje także nowoczesne biurowce, wśród których na uwagę zasługuje West Forum – największy tego typu budynek we Wrocławiu.
Menedżerowie firmy zauważyli, że zdecydowana większość klientów, którzy się z nią kontaktują odwiedzała wcześniej jej stronę www i zdecydowali się zwiększyć zaangażowanie w marketing internetowy. Początkowo celem było zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Kolejno kampania była rozbudowywana o reklamy w wyszukiwarce i Sieci Reklamowej Google, remarketing, promocję filmów reklamowych w YouTube, reklamę w Facebooku oraz Gmail Sponsored Promotions.
W ramach pozycjonowania serwisu www.archicom.pl przygotowaliśmy zalecenia optymalizacyjne dla serwisu i konsulting przy ich wdrożeniu, a także stworzyliśmy treści dotyczące rynku mieszkaniowego i zamieściliśmy je w wielu serwisach internetowych.
Zamówione przez Archicom badania wykazały, że poprawa funkcjonalności serwisu internetowego pozwoli na zwiększenie zadowolenia odwiedzających go użytkowników – potencjalnych klientów firmy. Dlatego firma zdecydowała się na wdrożenie nowej wersji serwisu. Nasza firma została wybrana do wykonania prac programistycznych.
Początkowym etapem było stworzenie kampanii w wyszukiwarce. Kampanie reklamowe obejmowały frazy wyszukiwane przez potencjalnych nabywców mieszkań. Dzięki przebudowie serwisu możliwe było bardzo precyzyjne dopasowanie adresów docelowych i prezentowanych użytkownikom treści do zapytania wpisanego przez nich w okno wyszukiwarki.
Kampania w wyszukiwarce została wkrótce wzbogacona o kampanie w Sieci Reklamowej Google. Wspólnie z klientem testowaliśmy wprowadzane przez Google nowe mechanizmy kierowania reklam takie jak remarketing i kierowanie na kategorie zainteresowań, także kampanie w Gmail Sponsored Promotions.
Chcąc przybliżyć potencjalnym klientom ofertę swoich mieszkań i ich unikalne zalety Archicom wyprodukował serię filmów prezentujących wybrane osiedla i zamieścił je w serwisie YouTube, a nam powierzył wypromowanie ich wśród użytkowników tego serwisu.
W efekcie przeprowadzonych przez nas działań wykorzystujących marketing deweloperów, ruch w serwisie wzrósł w ciągu roku ponad dwukrotnie, a Archicom utrzymał wiodącą pozycję na wrocławskim rynku mieszkaniowym mimo panującej na nim trudnej sytuacji rynkowej.