Zastanawiasz się nad założeniem sklepu online? Pośród wielu konkurencyjnych platform sprzedażowych, Shoper to miejsce, gdzie odnajdzie się nawet największy laik, chcący prowadzić sklep internetowy. Sprawdź, czym się wyróżnia i jak wygląda pozycjonowanie sklepu Shoper.
Shoper jest wciąż aktualizowany i rozwijany w odpowiedzi na potrzeby użytkowników. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem tej platformy sprzedażowej, poznaj jej zalety pośród których można wymienić:
Niestety Shoper ma też wady:
Treści, o które warto zadbać to także opisy kategorii i produktów. Pamiętajmy, że kupujący chcą się zapoznać z charakterystyką produktu oraz jego szczegółami. Treści opisów można rozbudować, umieszczać dodatkowe nagłówki, frazy kluczowe oraz linkowanie wewnętrzne. Dbałość o te obszary będzie wartościowa również pod kątem pozycjonowania.
Bardzo istotnym elementem sklepu internetowego są zamieszczane na nim treści dopasowanych pod wyszukiwarki internetowe. Elementem strategii content marketingowej jest założenie bloga firmowego jako sposób na przyciągnięcie nowych klientów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Najprościej mówiąc, działa to w ten sposób, że użytkownicy szukający konkretnej informacji mogą trafić na bloga danej firmy, a w rezultacie na podstronę e-sklepu.
Najważniejszy w prowadzeniu bloga jest pozyskany ruch na stronie i komunikacja z klientami. W tym celu należy wykorzystać frazy kluczowe oraz zamieszczać wpisy wartościowe dla użytkowników. Liczy się rzetelność zamieszczanych na blogu informacji oraz budowanie autorytetu w branży. Przy okazji czytelnik ma okazję zapoznać się z ofertą sklepu. Takie podejście zdecydowanie ułatwia dostęp do nowych użytkowników i wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Pisząc dla klientów możesz postawić się w roli eksperta i pomóc w podjęciu decyzji zakupowej. Warto budować świadomość marki poświęcając content na opisanie sposobów użytkowania oferowanych przez sklep produktów. Warto skupić się na ich korzyściach i przedstawiać jako rozwiązanie problemu czytelnika. Przy okazji można zaprezentować produkty graficznie i dodać link przekierowujący do podstrony produktu – a więc dać możliwość jego zakupu.