Pozycjonowanie to skuteczny sposób na zwiększenie widoczności Twojej marki w wyszukiwarce Google. Aby cieszyć się efektami, musisz poświęcić temu procesowi sporo czasu. Budowanie pozycji to długotrwałe i regularnie prowadzone działania krok po kroku budujące reputację firmy w świecie online. Choć to długofalowy proces, przynosi trwałe rezultaty i zwrot z inwestycji.
Marka to Twój największy potencjał. Te brandy, które są znane odbiorcom, budzą ich zaufanie. Silna relacja z klientami sprawia, że chętnie do Ciebie wracają, bo wiedzą, że jesteś ekspertem w swojej branży. Im więcej takich stałych klientów, tym silniejsza jest Twoja marka. Walka o rozpoznawalność i budowanie świadomości marki to opłacalne działanie.
Silna marka pomaga klientom rozpoznawać firmę i wyróżnić ją na tle konkurencji. Dzięki konsekwentnemu budowaniu swojego brandu możesz zająć wyjątkową pozycję na rynku.
Odbiorcy wolą produkty lub usługi znanych i sprawdzonych marek. Silny brand buduje zaufanie i lojalność klientów, co może przekładać się na dokonanie przez nich kolejnych zakupów.
Marka to także kapitał, wartość firmy. Mocna pozycja brandu może zwiększyć wartość przedsiębiorstwa zarówno w tabelkach, jak i w oczach partnerów czy potencjalnych inwestorów.
Marketing skierowany na emocje jest bardzo skuteczny. Jeśli Twoja marka buduje emocjonalne połączenie z klientami, nawiązuje z nimi silną relację i skłania ich tym samym do polecania firmy innym.
Klienci są często gotowi zapłacić więcej za produkty oferowane przez dobrze rozpoznawalną markę.
Znanej marce łatwiej wprowadzić na rynek nowe produkty czy usługi. Dzieje się tak, ponieważ klienci są bardziej skłonni do tego, aby przetestować nowości oferowane przez firmę, której ufają.
Silna marka może pomóc przejść Twojej firmie przez kryzysowe sytuacje. W przypadku uznanych brandów klienci są bardziej skłonni do wybaczania im i szybszego zapominania potknięć.
Dobra reputacja marki sprawia, że firma staje się atrakcyjnym miejscem zatrudnienia. Warto zadbać o brand, by przyciągać i zatrzymywać utalentowanych pracowników.
Nie uda się zbudować silnej marki bez jej obecności w internecie. Dotyczy to nie tylko must have dla e-commerce, ale w zasadzie dla każdej branży. Strona internetowa i wizytówka w Google stały się pierwszym miejscem styku z marką. To tam klienci czy kontrahenci w pierwszej kolejności szukają informacji o Twojej firmie. Jeśli ich nie znajdą, mogą zdecydować się na ofertę konkurencji, która jest obecna w sieci.
Dlatego właśnie warto zainwestować w pozycjonowanie marki online – aby użytkownicy internetu bez trudu mogli znaleźć Twoją firmę i poznać ją bliżej, zanim zdecydują się na zakupy lub nawiązanie współpracy. Kluczowe jest zatem zadbanie o widoczność marki w wyszukiwarce.
Jak to działa? Klient szuka produktu, który Ty masz w swojej ofercie. Wpisuje jego nazwę do wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie marki sprawi, że Twoja strona pojawi się wysoko w wynikach prezentowanych przez wyszukiwarkę. Im wyżej, tym większe prawdopodobieństwo, że klient kliknie w link i przejdzie na Twoją witrynę, by zapoznać się ze szczegółami oferty. A stąd już krótka droga do zakupienia przez niego Twojego produktu.
Pozycjonowanie marki to kompleksowe działania obejmujące przede wszystkim audyt oraz optymalizację strony www, rozwój treści pod kątem wymagań wyszukiwarki i wzmocnienie profilu linkowego. To także stałe monitorowanie efektów i modyfikowanie działań na podstawie zmian w algorytmach Google i oczekiwań odbiorców. Głównym celem jest to, by Twoja marka była widoczna w internecie, budziła zaufanie i zachęcała klientów do podjęcia działania, na którym Ci zależy, czyli do skorzystania z Twojej oferty.
Marka to Twój kapitał, dlatego lepiej zadanie jej pozycjonowania ekspertom. Jeśli wśród swoich pracowników nie masz osób, którzy specjalizują się w SEO i content marketingu, zleć to doświadczonej agencji marketingu internetowego – takiej jak nasza! Nasi specjaliści mają wymagana wiedzę i od wielu lat zajmują się budowaniem widoczności w sieci setek klientów.
Wiesz już, że pozycjonowanie to kluczowe działania budujące widoczność i rozpoznawalność Twojej marki w internecie. Postaw na doświadczonego partnera, który się tym zajmie. Dzięki temu możesz liczyć na wiele korzyści.
Współpraca z doświadczoną agencją marketingową to po prostu sposób na efektywniejsze pozycjonowanie Twojej marki w sieci.
Jeszcze Cię nie przekonaliśmy? Poznaj korzyści wynikające z pozycjonowania marki.
Kampanie Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, za pomocą którego dotrzemy do Twoich klientów w odpowiednim momencie. Zwiększymy ruch na Twojej stronie i podniesiemy liczbę konwersji. Znamy się na tym – należymy do wąskiego grona agencji z certyfikatem Google Premier.
Im częściej Twoja marka pojawia się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, tym bardziej utrwala się w świadomości odbiorców.
Wyższe pozycje w wyszukiwarce budzą większe zaufanie wśród potencjalnych klientów. Dzięki pozycjonowaniu możesz stać się pierwszym wyborem użytkowników.
Pojawianie się Twojej strony internetowej na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce powoduje, że więcej osób klika link i przechodzi na Twoją stronę internetową.
Większy ruch na witrynie może przełożyć się na wzrost sprzedaży Twoich produktów i usług. Więcej wizyt oznacza zwiększenie prawdopodobieństwa konwersji.
Nasza agencja działa na rynku od 2006 roku. W tym czasie zdobyliśmy duże doświadczenie w zakresie pozycjonowania. Współpracujemy z firmami z różnych branż, o różnej wielkości – od dużych korporacji aż po jednoosobowe działalności. Dzięki tak różnorodnemu doświadczeniu możemy proponować elastyczne i indywidualne podejście do każdego klienta.
Strona www jest wizytówką Twojej marki. Pomożemy Ci dotrzeć z nią do szerszego grona odbiorców między innymi za pomocą unikalnych treści i silnemu profilowi linkowemu.
Pozycjonowanie stronDzięki pozycjonowaniu marki Twojego e-commerce sprowadzimy do Ciebie więcej klientów. Pomogą nam w tym na przykład angażujące opisy produktów i ułatwienia w nawigowaniu po sklepie.
Pozycjonowanie sklepówDziałasz lokalnie? Możesz wypozycjonować swoją markę „po sąsiedzku”. Pozycjonowanie daje Ci szanse na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania na określonym obszarze – miasta czy dzielnicy.
Pozycjonowanie lokalneSkontaktuj się z nami, bezpłatnie przygotujemy ofertę dla Twojej firmy!
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 52
50-425 Wrocław
Adres korespondencyjny:
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Telefon: 739 943 500
E-mail: firma@artefakt.pl
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.