Ryczałt (abonament):
już od 1000 zł miesięcznie
Ryczałt (abonament):
już od 1000 zł miesięcznie
Stawka za godzinę pracy specjalisty:
od 200 do 300 zł za godzinę
Jak widać powyżej, jeśli chodzi o pozycjonowanie, ceny mogą być tak różne, że trudno jest powiedzieć, jaki powinien być rozsądny koszt kampanii. Firmy rozpoczynające przygodę z SEO mogą mieć wrażenie, że mają zbyt wiele możliwości wyboru: zbyt wiele modeli rozliczeń, zbyt wiele stawek, zbyt wiele agencji. W Artefakt zaproponujemy indywidualną wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Pozycjonowanie stron w formie abonamentu to najbardziej popularny model rozliczeniowy, który umożliwia pełną pracę nad domeną. W przypadku takiego rozliczenia za pozycjonowanie strony cennik jest uzależniony od branży i jej konkurencyjności. Wybierając taki model można się spodziewać następujących działań agencji:
Usługa pozycjonowania powinna przyczyniać się do realizowania celów biznesowych firmy. Same wysokie pozycje czy wzrost ruchu na stronie nie muszą jednocześnie oznaczać wzrostu sprzedaży i zysku. Gdy te dwa elementy nie idą ze sobą w parze, właściciel strony nie czerpie korzyści z takiej współpracy. Rozumiemy potrzeby przedsiębiorców w tym zakresie, dlatego oferujemy opcję rozliczania za konwersje, w której przejmujemy część odpowiedzialności za efekty, jakie generuje pozycjonowana strona internetowa.
Każda z nich może mieć inną wartość dla przedsiębiorcy, którą uwzględniamy w naszych wycenach.
W tym modelu pozycjonowania Google cena to połączenie abonamentu (ryczałtu) z jednym z dwóch wyżej wymienionych modeli płatności za efekt. Koszt pozycjonowania strony internetowej składa się z części stałej (ryczałt) oraz części zmiennej (opłata za konwersje lub płatność za ruch).
W ramach tego wariantu zapewniamy:
Opcjonalnie przeprowadzamy także:
Sklepy internetowe są specyficznym rodzajem stron internetowych – to rozbudowane serwisy posiadające wiele funkcjonalności dostosowanych do różnych użytkowników. W zależności od branży, w której działa klient, jej konkurencyjności, a także wielkości platformy sprzedażowej, przygotowujemy indywidualną wycenę pozycjonowania sklepu internetowego. Najpopularniejszą formą jest model mieszany, czyli rozliczenie za ruch lub za efekt plus stała opłata abonamentowa. Ceny pozycjonowania sklepów internetowych rozpoczynają się od 1000 zł.
W przypadku zainteresowania przeprowadzeniem technicznej analizy serwisu pod kątem dopasowania do wytycznych wyszukiwarki koszt takich działań jest zależny od wielkości sklepu i systemu na jakim działa
Dotyczy to firm nie będących klientami Artefakt. Dla naszych klientów przygotowujemy audyt SEO wraz z zaleceniami optymalizacyjnymi w ramach umowy pozycjonowania, bez dodatkowych opłat.
Zapytaj o wycenęPoza pozycjonowaniem i audytami stron, wśród naszych usług znajdują się szeroko rozumiane usługi doradcze z zakresu SEO takie jak:
– konsulting SEO,
– audyty optymalizacji,
– audyty pozycjonowania,
– badanie konkurencji.
Koszt usług doradczych, kształtuje się w zależności od stopnia ich złożoności.
Zapytaj o wycenęBy prowadzić skuteczny marketing internetowy, trzeba korzystać z wielu metod docierania do klientów: pozycjonowania, reklam, wpisów sponsorowanych. Na szczęście można też bardzo dokładnie zmierzyć i ocenić skuteczność tych działań. Skorzystanie z usługi analityki internetowej pozwala:
– otrzymywać na bieżąco dokładne i odpowiednio zinterpretowane dane,
– zoptymalizować koszty prowadzonych kampanii,
– śledzić najważniejsze źródła ruchu, które podczas pobieżnej analizy mogą wydawać się nieopłacalne.
Szczegółowa oferta cenowa przygotowywana jest indywidualnie w odniesieniu do konkretnych potrzeb z zakresu analityki i działań UX.
Zapytaj o wycenęGoogle Tag Manager to potężne narzędzie, które praktycznie uniezależnia marketing internetowy od pracowników działu IT. Z jego pomocą można np. mierzyć różne interakcje użytkownika ze stroną bez konieczności ingerowania w kod źródłowy. W ramach usługi:
– sprawnie wdrożymy Google Tag Manager na stronie internetowej,
– bezpiecznie przeniesiemy dotychczasowe rozwiązania i narzędzia analityczne do GTM,
– odpowiednio skonfigurujemy menadżera tagów Google.
Liczba stron w Internecie jest ogromna. Nie liczy się już sam fakt przedstawienia oferty na stronie internetowej, ale znaczenia nabiera sposób, w który oferta zostanie zaprezentowana. Użytkownicy stają się coraz bardziej wymagający w kwestii funkcjonalności serwisu lub platformy sprzedażowej. W ramach analizy użyteczności oferujemy:
– podstawowy audyt strony w zakresie usability oraz testowanie różnych wersji,
– konsultacje już na etapie tworzenia lub przebudowywania witryny,
– połączenie wymogów UX oraz SEO, aby widoczność strony w sieci nie spadła po wprowadzeniu „modnych” rozwiązań.
Koszt w zależności od wyboru konkretnych narzędzi do badania UX.
Zapytaj o wycenęZdarza się tak, że ruch na stronie nie przekłada się na konwersje. Jeśli użytkownicy często porzucają ścieżkę zakupową, należy przeanalizować, na którym etapie finalizacji zamówienia występują problemy. Ich wyeliminowanie pozwala realizować cele sprzedażowe. Dzięki wdrożeniu najlepszych, sprawdzonych rozwiązań współczynnik konwersji w sklepie internetowym wzrośnie, co przełoży się na osiąganie wyższych przychodów ze sprzedaży. Optymalizacja konwersji polega na:
– wykorzystaniu najlepszych narzędzi, które pokażą, jak dokładnie zachowują się użytkownicy na stronie internetowej i pozwolą wyłapać „wąskie gardła”,
– przeanalizowaniu witryn konkurencji w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,
– przeprowadzeniu testów A/B.
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 52
50-425 Wrocław
Adres korespondencyjny:
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Telefon: 739 943 500
E-mail: firma@artefakt.pl
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.