Dark post 21.11.2024 | czas czytania: 5 | Inne

Co to jest dark post?

Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową. Czytaj wiecej
Wizytówki NAP 20.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności? Czytaj wiecej
Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO? 19.11.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO?

Whitepress jest stroną, na której możemy optymalizować treści oraz automatyzować działania związane z Content Marketingiem, jak również współpracować na rzecz Influencer Marketingu. W zakresie platformy możemy znaleźć oferty skierowane do wszystkich, którzy prowadzą biznes internetowy. Whitepress opiera się również na współpracy z agencjami SEO, serwisami informacyjnymi oraz na prywatnych działaniach vlogerów, oraz blogerów. Czytaj wiecej
google lens 18.11.2024 | czas czytania: 6 | Aktualności

Google Lens – do czego służy Obiektyw Google?

W każdym telefonie, który pracuje na systemie Android czy iOS (iPhone), fabrycznie zainstalowane są już pewne aplikacje. Oprócz rejestru połączeń, wiadomości SMS, aparatu czy zegara możemy zobaczyć również ikony do programów stworzonych przez Google. Każdy użytkownik smartfona z pewnością kojarzy znaczek Dysku, Map lub Gmaila. Jednym z rozwiązań jest Google Lens, inaczej nazywany Obiektywem. Do czego w ogóle służy i jak działa? Jak używać Obiektywu? Na te pytania odpowiemy w poniższym artykule! Czytaj wiecej
Statystyki Google Analytics 15.11.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie

Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań. Czytaj wiecej
Optymalizacja bloga 14.11.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Optymalizacja artykułów na blogu firmowym ‑ jak wspomóc pozycjonowanie bloga tekstami SEO?

Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie pozycjonować bloga firmowego! Czytaj wiecej
Analiza UX - 6 najczęstszych błędów UX 13.11.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX

Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu. Czytaj wiecej
Customer Journey Map - mapowanie wędrówki klienta 07.11.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map! Czytaj wiecej
Autouzupełnianie w Google 06.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Autouzupełnianie w wyszukiwarce Google – podpowiedzi dla użytkowników i słowa kluczowe do pozycjonowania

Wpisując frazę w okienko wyszukiwania, bardzo często pojawiają się podpowiedzi. Jest to autouzupełnianie - algorytm, który ułatwia użytkownikom dotarcie do najbardziej adekwatnych odpowiedzi na ich zapytania. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt