Reklama PPC
Kampania PPC
Reklama w Google Ads
Google Ads cennik
Reklama w Facebook Ads
Reklama TikTok Ads
Reklama LinkedIn Ads
Reklama Microsoft Ads
Kalkulator Korzyści Google Ads
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie zagraniczne
Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie Cennik
Usługi SEO
Darmowy Audyt SEO
Inne usługi
Bezpłatne kursy online
Analityka internetowa
Content Marketing
Optymalizacja konwersji
Social media marketing
Portfolio
Case Study
Rekomendacje
Blog
SEM
SEO
Słownik SEO
Czynniki rankingowe
O nas
Poznaj Artefakt
Program partnerski
Kontakt
Bezpłatna wycena
Strona główna
Słownik SEO
Wybierz
Wszystkie
Aktualności
Analityka
EPR
Inne
SEM
SEO
Słownik SEO
Web Design
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Geolokalizacja
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
Czytaj wiecej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Mapa strony
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
10.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEM
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.
Czytaj wiecej
08.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
AMP – Accelerated Mobile Pages
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.
Czytaj wiecej
14.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEO – definicja i opis
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
Czytaj wiecej
24.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.
Czytaj wiecej
17.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Anchor text
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.
Czytaj wiecej
16.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Landing Page
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.
Czytaj wiecej
14.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
PageRank
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
Czytaj wiecej
1
2
3
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę