Geolokalizacja 15.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Geolokalizacja

Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje. Czytaj wiecej
Mapa strony 12.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Mapa strony

Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
SEM 10.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

SEM

SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych. Czytaj wiecej
AMP – Accelerated Mobile Pages 08.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

AMP – Accelerated Mobile Pages

Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google. Czytaj wiecej
SEO – definicja i opis 14.04.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

SEO – definicja i opis

Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO? Czytaj wiecej
Linkowanie wewnętrzne 24.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu. Czytaj wiecej
Anchor text 17.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Anchor text

Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną. Czytaj wiecej
Landing Page 16.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Landing Page

Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania. Czytaj wiecej
PageRank 14.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

PageRank

PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt