10.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
|
autor: Artefakt
Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych
Analiza słów kluczowych (
dobór słów kluczowych) – podejmowana, by wyłonić słowa kluczowe najlepiej opisujące tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych wyszukań użytkowników. Analizę słów kluczowych przeprowadza się przed podjęciem współpracy, a także w trakcie trwania umowy na pozycjonowanie w celu przeprowadzenia zmiany fraz, na które strona jest pozycjonowana.
Kompleksowa analiza słów kluczowych obejmuje:
- weryfikację trendów wyszukań – frazy najczęściej wyszukiwanie przez użytkowników i słowa kluczowe z ternedencją wzrostową,
- wybór najlepszych słów kluczowych do danej branży, profilu działalności serwisu,
- analiza konkurencyjności fraz i przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji w SERP,
- możliwość zamieszczenia słów kluczowych w treściach na stronie klienta,
- sprawdzenie sezonowowości fraz.