Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

03.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO | autor: Artefakt

Algorytm wyszukiwarki

Algorytm wyszukiwarki

Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad kierujących jej oprogramowaniem, umożliwiającym wyszukanie oraz przedstawienie w odpowiedniej kolejności wyników wyszukiwania.

Algorytm wyszukiwarki opisuje między innymi, które czynniki i w jakim stopniu wpływają na wyniki zapytań. Do najważniejszych czynników branych zazwyczaj pod uwagę przez większość popularnych wyszukiwarek internetowych należą:

  1. Liczba i jakość linków prowadzących do strony,
  2. Słowa kluczowe (anchor text) w linkach prowadzących do strony,
  3. Budowa kodu strony (np. stosunek treści do kodu),
  4. Treść strony (np. hierarchia nagłówków, unikalność treści)
  5. Popularność domeny głównej.

Algorytmy wyszukiwarek ewoluują, podlegając częstym zmianom, dlatego też nawet znajomość luk w ich działaniu nie gwarantuje osiągania dobrych wyników w pozycjonowaniu.

Do najważniejszych algorytmów wyszukiwarki Google należą:

  • Pingwin,
  • Panda,
  • Koliber,
  • Gołąb,
  • Mobilegeddon,
  • RankBrain.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Wizytówki NAP 20.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności? Czytaj wiecej
Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO? 19.11.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO?

Whitepress jest stroną, na której możemy optymalizować treści oraz automatyzować działania związane z Content Marketingiem, jak również współpracować na rzecz Influencer Marketingu. W zakresie platformy możemy znaleźć oferty skierowane do wszystkich, którzy prowadzą biznes internetowy. Whitepress opiera się również na współpracy z agencjami SEO, serwisami informacyjnymi oraz na prywatnych działaniach vlogerów, oraz blogerów. Czytaj wiecej
google lens 18.11.2024 | czas czytania: 6 | Aktualności

Google Lens – do czego służy Obiektyw Google?

W każdym telefonie, który pracuje na systemie Android czy iOS (iPhone), fabrycznie zainstalowane są już pewne aplikacje. Oprócz rejestru połączeń, wiadomości SMS, aparatu czy zegara możemy zobaczyć również ikony do programów stworzonych przez Google. Każdy użytkownik smartfona z pewnością kojarzy znaczek Dysku, Map lub Gmaila. Jednym z rozwiązań jest Google Lens, inaczej nazywany Obiektywem. Do czego w ogóle służy i jak działa? Jak używać Obiektywu? Na te pytania odpowiemy w poniższym artykule! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt