Google ostrzega: zabezpiecz swoją stronę protokołem HTTPS i certyfikatem SSL! 21.08.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Google ostrzega: zabezpiecz swoją stronę protokołem HTTPS i certyfikatem SSL!

Strony, które nie przeszły na protokół HTTPS zostaną oznaczone w przeglądarce jako niebezpieczne - ostrzega Google w powiadomieniach rozsyłanych przez Google Search Console. Aby tego uniknąć, należy wdrożyć certyfikat SSL. Czytaj wiecej
Nadawanie uprawnień w Google Moja Firma krok po kroku 21.08.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Nadawanie uprawnień w Google Moja Firma krok po kroku

Administrację wizytówką Google Moja Firma możesz powierzyć agencji marketingowej. Sprawdź, jak dodać nowych użytkowników i umożliwić im zarządzanie wybranymi aspektami konta w Google Maps. Czytaj wiecej
Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas 28.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas

Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści! Czytaj wiecej
Jak stworzyć przyjazne adresy URL? 25.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak stworzyć przyjazne adresy URL?

Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link! Czytaj wiecej
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż? 16.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż?

Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe. Czytaj wiecej
Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce! 11.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce!

Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem. Czytaj wiecej
Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie 06.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie

Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej - długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe. Czytaj wiecej
10 korzyści prowadzenia bloga firmowego! 03.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

10 korzyści prowadzenia bloga firmowego!

Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści. Czytaj wiecej
Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów 02.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów

Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt