23.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają?
Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie.
Czytaj wiecej
22.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google
Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody.
Czytaj wiecej
09.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony?
Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem.
Czytaj wiecej
06.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania
Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji - za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień.
Czytaj wiecej
30.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP?
Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
Czytaj wiecej
27.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics?
Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia!
Czytaj wiecej
20.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.
Czytaj wiecej
14.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak sprawdzić linki prowadzące do strony? 5 narzędzi do analizy backlinków!
Profil linków zwrotnych (tzw. backlinks) należy regularnie analizować, aby w porę wykryć spam i niskiej jakości odnośniki. W tym celu warto skorzystać z kilku narzędzi. Przedstawiamy 5 pomocnych aplikacji!
Czytaj wiecej
08.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma
Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę