Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają? 23.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają?

Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie. Czytaj wiecej
Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google 22.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google

Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody. Czytaj wiecej
Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony? 09.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony?

Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem. Czytaj wiecej
Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania 06.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania

Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji - za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień. Czytaj wiecej
Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP? 30.10.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP?

Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości! Czytaj wiecej
Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics? 27.10.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics?

Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia! Czytaj wiecej
10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym 20.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online. Czytaj wiecej
Jak sprawdzić linki prowadzące do strony? 5 narzędzi do analizy backlinków! 14.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak sprawdzić linki prowadzące do strony? 5 narzędzi do analizy backlinków!

Profil linków zwrotnych (tzw. backlinks) należy regularnie analizować, aby w porę wykryć spam i niskiej jakości odnośniki. W tym celu warto skorzystać z kilku narzędzi. Przedstawiamy 5 pomocnych aplikacji! Czytaj wiecej
Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 08.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma

Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt