07.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?
Rel="publisher" i rel="author" to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik.
Czytaj wiecej
02.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie firm produkcyjnych
Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C.
Czytaj wiecej
01.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki
Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words?
Czytaj wiecej
30.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess
Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Czytaj wiecej
17.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony
Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.
Czytaj wiecej
27.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!
Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę.
Czytaj wiecej
22.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?
Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy - w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję!
Czytaj wiecej
14.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
8 pomysłów na skuteczny video marketing!
Video marketing angażuje bardziej niż tekst lub grafika. Jakie filmy promocyjne tworzyć, by zwiększać widoczność marki i nie przekroczyć budżetu na reklamę? Podrzucamy 8 pomysłów na wideo content marketing!
Czytaj wiecej
11.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak pisać teksty SEO? Poradnik SEO copywritingu
Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem SEO Copywritingu i poznaj kilka pomocnych wskazówek!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę