Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej? 07.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?

Rel="publisher" i rel="author" to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie firm produkcyjnych 02.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie firm produkcyjnych

Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C. Czytaj wiecej
Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki 01.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki

Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words? Czytaj wiecej
Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess 30.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess

Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić. Czytaj wiecej
Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony 17.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony

Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania. Czytaj wiecej
Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów! 27.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!

Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę. Czytaj wiecej
Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu? 22.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?

Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy - w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję! Czytaj wiecej
8 pomysłów na skuteczny video marketing! 14.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

8 pomysłów na skuteczny video marketing!

Video marketing angażuje bardziej niż tekst lub grafika. Jakie filmy promocyjne tworzyć, by zwiększać widoczność marki i nie przekroczyć budżetu na reklamę? Podrzucamy 8 pomysłów na wideo content marketing! Czytaj wiecej
Jak pisać teksty SEO? Poradnik SEO copywritingu 11.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak pisać teksty SEO? Poradnik SEO copywritingu

Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem SEO Copywritingu i poznaj kilka pomocnych wskazówek! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt