19.03.2019
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Najnowsza aktualizacja algorytmu Google
Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core Update. Jakie domeny wzrosły, a jakie spadły? Poznaj obserwacje specjalistów Artefakt!
Czytaj wiecej
05.02.2019
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO?
W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji językowej. Jak to wpłynie na działania SEO?
Czytaj wiecej
28.08.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Podstrony serwisu, które warto zablokować przed robotami Google
Nie wszystkie podstrony serwisu powinny znaleźć się w indeksie wyszukiwarki. Poznaj 9 typów podstron, które warto zablokować przed indeksacją.
Czytaj wiecej
27.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Biura architektoniczne widoczne w internecie – marketing internetowy dla architekta
Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować usługi projektowe.
Czytaj wiecej
18.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony
Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów!
Czytaj wiecej
13.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
Czytaj wiecej
08.06.2018
|
czas czytania: min
|
SEO
Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma
Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post - wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce.
Czytaj wiecej
28.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.
Czytaj wiecej
22.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej?
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8 wskazówek!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę