Najnowsza aktualizacja algorytmu Google 19.03.2019 | czas czytania: 5 min | SEO

Najnowsza aktualizacja algorytmu Google

Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core Update. Jakie domeny wzrosły, a jakie spadły? Poznaj obserwacje specjalistów Artefakt! Czytaj wiecej
Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO? 05.02.2019 | czas czytania: 5 min | SEO

Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO?

W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji językowej. Jak to wpłynie na działania SEO? Czytaj wiecej
Podstrony serwisu, które warto zablokować przed robotami Google 28.08.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Podstrony serwisu, które warto zablokować przed robotami Google

Nie wszystkie podstrony serwisu powinny znaleźć się w indeksie wyszukiwarki. Poznaj 9 typów podstron, które warto zablokować przed indeksacją. Czytaj wiecej
Biura architektoniczne widoczne w internecie – marketing internetowy dla architekta 27.07.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Biura architektoniczne widoczne w internecie – marketing internetowy dla architekta

Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować usługi projektowe. Czytaj wiecej
Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony 18.07.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony

Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów! Czytaj wiecej
Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022 13.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022

Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google. Czytaj wiecej
Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma 08.06.2018 | czas czytania: min | SEO

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post - wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce. Czytaj wiecej
Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r. 28.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.

Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku. Czytaj wiecej
Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej? 22.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej?

Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8 wskazówek! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt