Trendy SEO na 2022 rok i podsumowanie 2021 roku 25.01.2022 | czas czytania: 5 | SEO

Trendy SEO na 2022 rok i podsumowanie 2021 roku

Jakie istotne zmiany w pozycjonowaniu zaszły w 2021 roku? Co wydarzy się w 2022 roku w SEO? Zobacz podsumowanie naszego eksperta Karola Wilczyńskiego. Czytaj wiecej
Zmiany w wyświetlaniu meta title – aktualizacja algorytmu 2021 04.10.2021 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Zmiany w wyświetlaniu meta title – aktualizacja algorytmu 2021

Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy zmiana meta title znacząco wpłynie na pozycjonowanie? Odpowiadamy. Czytaj wiecej
Link baiting – co to jest i jakie przynosi korzyści w pozycjonowaniu? 31.08.2021 | czas czytania: 5 | SEO

Link baiting – co to jest i jakie przynosi korzyści w pozycjonowaniu?

Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na pozyskiwanie darmowych linków do swojej strony. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie a zmiana strony internetowej, czyli historia o tym, jak nie stracić 02.07.2021 | czas czytania: 5 | SEO

Pozycjonowanie a zmiana strony internetowej, czyli historia o tym, jak nie stracić

Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że tak! Kliknij i zobacz nasz case study... Czytaj wiecej
SXO – czym jest search experience optimization? 24.06.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

SXO – czym jest search experience optimization?

SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs? 02.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej
Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO? 16.02.2021 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?

Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs. Czytaj wiecej
Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać? 29.01.2021 | czas czytania: 5 | EPR

Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?

ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej
Nowe i ulepszone statystyki indeksowania Twojej witryny w Google Search Console (listopad 2020) 27.11.2020 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Nowe i ulepszone statystyki indeksowania Twojej witryny w Google Search Console (listopad 2020)

Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych zmianach w narzędziu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt