Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
08.06.2018 | czas czytania: min | SEO | autor: Artefakt

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Google Post publikowane na wizytówkach Google Moja Firma stanowią doskonałą okazję do przekazania dodatkowych informacji użytkownikom poszukujących lokalnych biznesów za pośrednictwem wyszukiwarki lub Google Maps. Od niedawna dostępne są nowe rodzaje wpisów – oferty i produkty, które jeszcze bardziej wyróżnią profil GMF w wynikach wyszukiwania.

Nowości, Wydarzenie, Zaoferuj i Produkt – rodzaje wpisów w GMF

Za pośrednictwem Twittera Google poinformowało o nowych rodzajach wpisów:

O dodatkowych opcjach dowiemy się także po zalogowaniu do naszego konta i przejściu do sekcji z Google Post. Pojawią się powiadomienia o ofertach specjalnych i wpisach na temat produktów, które możemy utworzyć na naszej wizytówce.

 

Obecnie mamy do dyspozycji 4 rodzaje wpisów:

  • Nowości – służą do przekazania ogólnych informacji o prowadzonej działalności. Można dołączyć zdjęcie albo wideo, dodać link oraz przycisk call to action,
  • Wydarzenie – promocja wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez firmę (funkcja przypominająca wydarzenia na Facebooku). Należy ustawić datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia eventu, można wgrać zdjęcia lub wideo, ustawić button call to action,
  • Zaoferuj – posty przeznaczone do zareklamowania ofert specjalnych, rabatów, wyprzedaży. Obowiązkowo ustawiamy nazwę, opis oraz datę rozpoczęcia i zakończenia promocji. Można także dodać kod kuponu promocyjnego, link prowadzący do podstrony z ofertą specjalną oraz warunki korzystania z usługi,
  • Produkt – wpis mający na celu zaprezentować unikalny produkt, ofertę bądź usługę. Wymaga wgrania zdjęcia lub wideo, a także dodania tytułu. Opcjonalnie podajemy cenę lub zakres cenowy, opis produktu, przycisk call to action.

Stworzenie wpisu zajmuje jedynie kilka minut, a przed jego publikacją można skorzystać z opcji podglądu, by sprawdzić, czy będzie dobrze wyglądać na wizytówce Google Moja Firma w wynikach wyszukiwania.

Co się stanie, jeśli opublikujemy kilka rodzajów Google Post?

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać ze wszystkich rodzajów wpisów – jeśli opublikujemy kilka Google Post, wszystkie pojawią się na karuzeli na wizytówce Google Moja Firma w wyszukiwarce.

Pamiętaj, aby na bieżąco aktualizować wpisy. Google Post po pewnym czasie znikają z wizytówki – nowości po 7 dniach, a wydarzenia po upłynięciu daty eventu, którą ustawiliśmy podczas tworzenia wpisu.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

crm co to jest 31.03.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Czym jest CRM i dlaczego jest niezbędny w sprzedaży?

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami stało się nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy. CRM, czyli Customer Relationship Management, to narzędzie, które pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, budowanie trwałych relacji oraz zwiększenie sprzedaży. Dzięki CRM, firmy mogą skuteczniej zarządzać danymi klientów, analizować ich zachowania i dostosowywać swoje działania marketingowe. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej, czym dokładnie jest CRM i dlaczego jego wdrożenie jest niezbędne w procesie sprzedaży. Czytaj wiecej
5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać! 20.03.2025 | czas czytania: 2:00 min | SEO

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!

Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać! Czytaj wiecej
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda? 25.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?

Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt