Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.
Zarejestruj się bezpłatnieSpis Treści
Za pośrednictwem Twittera Google poinformowało o nowych rodzajach wpisów:
Google My Business is excited to announce that we’ve added 2 new post types: product and offer posts! Product and offer posts allow you to post your product and promotional details to your customers. Learn more here: https://t.co/y30t7BJFMp
— Google My Business (@GoogleMyBiz) June 6, 2018
O dodatkowych opcjach dowiemy się także po zalogowaniu do naszego konta i przejściu do sekcji z Google Post. Pojawią się powiadomienia o ofertach specjalnych i wpisach na temat produktów, które możemy utworzyć na naszej wizytówce.
Obecnie mamy do dyspozycji 4 rodzaje wpisów:
Stworzenie wpisu zajmuje jedynie kilka minut, a przed jego publikacją można skorzystać z opcji podglądu, by sprawdzić, czy będzie dobrze wyglądać na wizytówce Google Moja Firma w wynikach wyszukiwania.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać ze wszystkich rodzajów wpisów – jeśli opublikujemy kilka Google Post, wszystkie pojawią się na karuzeli na wizytówce Google Moja Firma w wyszukiwarce.
Pamiętaj, aby na bieżąco aktualizować wpisy. Google Post po pewnym czasie znikają z wizytówki – nowości po 7 dniach, a wydarzenia po upłynięciu daty eventu, którą ustawiliśmy podczas tworzenia wpisu.