Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
23.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

W obecnych czasach zanim użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z jakiejś usługi lub zakup produktu, przeprowadza research w internecie. Firmy nie posiadające swojej witryny w wyścigu o klienta z góry spisane są na porażkę. Według Eurostat w Polsce 45% internautów wchodzi na strony lokalnych firm w poszukiwaniu informacji, natomiast 34% małych i średnich przedsiębiorstw (powyżej 10 osób) swojego serwisu nie posiada twierdząc, że jego stworzenie jest procesem zbyt kosztownym i czasochłonnym.

Google, chcąc wyrównać szanse, zaoferowało możliwość przygotowania darmowej strony www na podstawie danych z konta Google Moja Firma. Co ciekawe, do jej stworzenia nie jest wymagana weryfikacja wizytówki, często zabierająca kilka tygodni.

Wiedząc, że firmy nieposiadające strony internetowej tracą niemal połowę potencjalnych klientów, warto zapoznać się z narzędziem giganta, które stanowi lekarstwo na ten problem.

Kreator stron Google

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Google chwali się pełną responsywnością swojego nowego rozwiązania oraz automatyczną aktualizacją danych z wizytówki Google Moja Firma. Ponadto twierdzi, że założenie strony zajmuje jedynie 10 minut zarówno na smartfonie, jak i desktopie.

 

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Dostajemy zatem możliwość szybkiego stworzenia prostej i ładnej witryny z własnym adresem na domenie business.site (w postaci TWOJA-NAZWA.business.site). Strona może zawierać unikalny opis i grafikę. Dodatkowo umożliwia dodawanie w treści linków wychodzących dofollow.

Jak w kilku krokach stworzyć stronę?

Do jej przygotowania potrzebna będzie uzupełniona wizytówka Google Moja Firma – nie musi być zweryfikowana.

Jedno kliknięcie wystarczy, aby ruszył proces automatycznego tworzenia naszej nowej strony.

Trwa to dosłownie chwile, po czym ukazuje się nam cukierkowe powitanie oraz wzmianka o automatycznej aktualizacji treści na podstawie wizytówki.

 

Czas na konfigurację strony

 

Do dyspozycji dostajemy prosty i przejrzysty panel administracyjny umożliwiający:

  • Wybór motywu,
  • Dodanie nagłówka i treści,
  •  Dodanie zdjęć,
  • Wybór adresu,
  • Publikacje strony.

Kliknięcie OPUBLIKUJ oznacza oficjalny start naszego mini serwisu – od teraz jest od dostępny w sieci.

 

Przejście wszytskich kroków zajmuje dosłownie chwilę, a finalny efekt jest zaskakująco dobry.

Oto efekty poświęcenia kilku minut w googlowskim kreatorze:

 

Dla firmy, która nie posiadała wcześniej strony, jest to bez wątpienia świetne rozwiązanie pozwalające na zaprezentowanie szczególowych informacji na temat oferty i pozyskanie nowych klientów.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

uścisk dłoni z feedbackiem 18.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Czym jest feedback i jak wykorzystywać go w rozwoju firmy?

Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne? Rozwiązaniem może być coś, co na pierwszy rzut oka wydaje się banalne – feedback. To narzędzie, które, jeśli używane prawidłowo, może zrewolucjonizować sposób, w jaki prowadzisz swój biznes. W tym artykule dowiesz się, czym jest feedback i jak efektywnie go wykorzystywać, aby Twoja firma mogła osiągnąć nowe wyżyny. Przygotuj się na podróż ku lepszemu zrozumieniu tego, jak opinie mogą stać się Twoim największym atutem! Czytaj więcej
lead generation - wykresy 17.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Na czym polega lead generation i jak pozyskiwać klientów?

Jak skutecznie przyciągnąć nowych klientów do swojego biznesu? Lead generation to gwarancja sukcesu w marketingu. Dzięki odpowiednim strategiom możesz nie tylko zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, ale także przekształcić ich w lojalnych nabywców. W tym artykule odkryjesz, czym dokładnie jest lead generation i jak efektywnie pozyskiwać klientów, aby Twoja firma rosła w siłę. Gotowy na podróż do świata skutecznego marketingu? Czytaj dalej! Czytaj więcej
analiza smart - wykresy 14.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Analiza SMART – jak poprawnie wyznaczać cele marketingowe?

Czy Twoje działania marketingowe przynoszą oczekiwane rezultaty? A może czujesz, że brakuje im jasnego kierunku? Każdy Twój krok może prowadzić do konkretnego celu, a efekty są mierzalne i satysfakcjonujące. To możliwe dzięki metodzie SMART. Dowiedz się, jak precyzyjnie definiować cele marketingowe, aby były Specyficzne, Mierzalne, Osiągalne, Realistyczne i Terminowe. Przekonaj się, że skuteczne planowanie to gwarancja sukcesu Twojej strategii! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt