Księga znaku 13.12.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci

Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu. Czytaj wiecej
Kupony Google Ads – rodzaje i zasady dystrybucji 25.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Kupony Google Ads – rodzaje i zasady dystrybucji

Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej. Czytaj wiecej
Podląd reklamy AdWords 29.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Narzędzie podglądu reklamy – sprawdź, jak wygląda Twoja Google Ads

Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords. Czytaj wiecej
reklama na instagramie 18.10.2024 | czas czytania: 4 | SEM

Reklama na Instagramie – co warto wiedzieć na początek?

Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób. Czytaj wiecej
Polityka prywatności w sklepie internetowym. 10.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?

Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności! Czytaj wiecej
Dowód zakupu przez Internet 10.10.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy

Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia! Czytaj wiecej
formy dostawy 08.10.2024 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników

Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich. Czytaj wiecej
Polityka zwrotów w sklepie online. 07.10.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?

Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów. Czytaj wiecej
Co to jest grupa docelowa 04.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?

Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt