02.11.2023
|
czas czytania: 8
|
SEM
Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?
Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego.
Czytaj wiecej
23.10.2023
|
czas czytania: 9
|
SEM
Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć
Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki.
Czytaj wiecej
09.10.2023
|
czas czytania: 9
|
SEM
Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?
Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu.
Czytaj wiecej
27.07.2023
|
czas czytania: 6
|
SEM
Targetowanie reklam na LinkedIn
Czy reklamy na LinkedIn są skuteczne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się o reklamie płatnej na tej platformie społecznościowej!
Czytaj wiecej
14.07.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Reklamy szczególnej kategorii na Facebooku – co warto wiedzieć na ich temat?
Jak działa targetowanie reklam na Facebooku? Czy Twoja branża należy do tych, określonych szczególną kategorią? Sprawdź!
Czytaj wiecej
10.07.2023
|
czas czytania: 11
|
SEM
Nowy panel Google Ads
Update interfejsu Google Ads - sprawdź, co się zmieniło!
Czytaj wiecej
19.05.2023
|
czas czytania: 8
|
SEM
Reklama kawiarni w Internecie
Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na lata!
Czytaj wiecej
04.05.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Wynik optymalizacji a poprawa skuteczności reklam w Google Ads
Zautomatyzowany przekaz reklamowy - czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze wskazówki!
Czytaj wiecej
24.01.2023
|
czas czytania: 4
|
SEM
Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę