19.04.2024
|
czas czytania: 7
|
SEM
Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie?
Identyfikacja wizualna firmy to podstawa budowania relacji z klientami. Logo marki odgrywa tutaj szczególną rolę. Wyjaśniamy, jak stworzyć logotyp, który pomoże Ci zaistnieć w świadomości Twoich odbiorców!
Czytaj wiecej
18.04.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Customer Service – czym jest i na czym polega?
Obsługa klienta to podstawa budowania długotrwałych relacji z odbiorcami - niezależnie od branży. Dowiedz się, jak usprawnić Customer Service w Twojej firmie i w pełni wykorzystać potencjał obecnej i potencjalnej bazy klientów.
Czytaj wiecej
11.04.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Marketing konwersacyjny
Nowoczesne podejście do marketingu kręci się wokół nawiązywaniu trwałych i wzajemnie korzystnych relacji z klientami. Omawiamy temat marketingu konwersacyjnego, który na pierwszym miejscu stawia odbiorcę.
Czytaj wiecej
02.04.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją
O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do współpracy z profesjonalną agencją reklamową, która zadba o promocję Twojej oferty na Facebooku i Instagramie.
Czytaj wiecej
25.03.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową?
Google Ads to świetny sposób na zwiększenie konwersji - szczególnie, gdy zależy Ci na czasie. Dowiedz się, o czym warto pamiętać startując z własną kampanią PPC. Podpowiadamy również, na co zwrócić uwagę, rozpoczynając współpracę z agencją marketingową.
Czytaj wiecej
22.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna
Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!
Czytaj wiecej
14.02.2024
|
czas czytania: 7
|
SEM
Call to action – przykłady zachęcających CTA
Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania!
Czytaj wiecej
12.02.2024
|
czas czytania: 6
|
SEM
Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.
Czytaj wiecej
10.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Reklama PPC – poradnik
Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę