18.10.2024
|
czas czytania: 4
|
SEM
Reklama na Instagramie – co warto wiedzieć na początek?
Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób.
Czytaj wiecej
10.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!
Czytaj wiecej
10.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy
Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!
Czytaj wiecej
08.10.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników
Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich.
Czytaj wiecej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?
Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.
Czytaj wiecej
26.09.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Najpopularniejsze systemy płatności w sklepach online – jakie bramki płatności warto wdrożyć w e-commerce?
Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję!
Czytaj wiecej
26.09.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?
Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę