Wychodzenie z filtra – jak zdjąć kary od Google? 08.01.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Wychodzenie z filtra – jak zdjąć kary od Google?

Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres URL może nawet zniknąć z wyników wyszukiwania, na czym w konsekwencji ucierpi wynik finansowy przedsiębiorstwa. Jak poradzić sobie ze zdjęciem filtra? Czytaj wiecej
Kontroler w Zend Framework 27.11.2014 | czas czytania: 5 min | Web Design

Kontroler w Zend Framework

Praca z nowoczesnymi narzędziami ułatwia prowadzenie i optymalizację serwisu internetowego. Do takiego oprogramowania można zaliczyć Zend Framework. Czytaj wiecej
Dobre praktyki programowania – nadmiarowość kodu 03.11.2014 | czas czytania: 5 min | Web Design

Dobre praktyki programowania – nadmiarowość kodu

Istnieją dobre praktyki programowania strony. Niestety coraz częściej zdarza się, że kod strony jest skomplikowany i rozbudowany. Warto tego unikać, ponieważ może to doprowadzić przede wszystkim do powstawania błędów i problemów z rozbudową serwisu. Ilość kodu na stronie stanowi wizytówkę programisty i określa jego doświadczenie. Czytaj wiecej
Linki witryny dla reklam Google AdWords 24.10.2014 | czas czytania: 5 min | SEM

Linki witryny dla reklam Google AdWords

Reklamy Google AdWords wciąż ulegają zmianie. Tym razem w wynikach wyszukiwania zaczną pojawiać się linki witryny w przekazie reklamowym. Dzięki temu użytkownik przejdzie do interesującego go podstrony. Czytaj wiecej
Flagowe algorytmy Google – Panda i Pingwin 09.10.2014 | czas czytania: 5 min | SEO

Flagowe algorytmy Google – Panda i Pingwin

Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron - to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy - Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie strony wykonanej w technologii FLASH 25.09.2014 | czas czytania: 5 min | Web Design

Pozycjonowanie strony wykonanej w technologii FLASH

Google stawia przede wszystkim na unikatową treść na stronie internetowej. Co w takiej sytuacji zrobić, jeśli nasza strona opiera się o technologii Flash? Mimo że są to efektowne strony, roboty Google nie widzą na nich odpowiedniej treści. Co zrobić, by stała się przyjazna dla wyszukiwarki? Czytaj wiecej
Kampanie produktowe dostępne dla wszystkich 25.02.2014 | czas czytania: 5 min | SEM

Kampanie produktowe dostępne dla wszystkich

Google Merchant Center (GMC) od niedawna pozwala tworzyć nowe kampanie produktowe, które są efektywniejszą formą reklamy. Dzięki temu zwiększysz skuteczność podejmowanych działań marketingowych. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt