01.07.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących
Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.
Czytaj więcej
24.06.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools
Google kieruje swoją ofertę również do przedsiębiorców, którzy samodzielnie zajmują się administracją swojego serwisu. Dlatego po dziesięciu latach postanowiono zmienić nazwę jednej ze swoich najpopularniejszych usług z Google Webmaster Tools na Google Search Console.
Czytaj więcej
14.06.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Frazy z długiego ogona a konwersja
Internauci są coraz bardziej kreatywni w wymyślaniu zapytań. To sygnał dla właścicieli stron oraz sklepów internetowych, że potencjalnym odbiorcom zależy na jak najszybszym dotarciu do interesujących ich informacji i produktów. Warto zatem przyjrzeć się pozycjonowaniu na frazy szerokie, czyli frazy z długiego ogona.
Czytaj więcej
04.06.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze
Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty?
Czytaj więcej
21.05.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Historia Nike – dobry przykład sponsoringu
Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa?
Czytaj więcej
20.04.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilna rewolucja stron internetowych
Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm?
Czytaj więcej
17.04.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Reklama kontekstowa w Google Display Network
Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz reklamowy jest dostosowywany do treści witryny, na której reklama będzie wyświetlana. Dzięki temu można trafić do osób zainteresowanych danymi produktami czy usługami.
Czytaj więcej
13.02.2015
|
czas czytania: min
|
SEO
Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości
Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę!
Czytaj więcej
06.02.2015
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
CMS open source
CMS jest doskonałym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy nie znają języków programowania. Redakcja tekstów na stronie internetowej może odbywać się bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej. Czy zastosowanie open source jest dobrym rozwiązaniem?
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę