04.06.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze
Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty?
Czytaj wiecej
21.05.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Historia Nike – dobry przykład sponsoringu
Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa?
Czytaj wiecej
20.04.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilna rewolucja stron internetowych
Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm?
Czytaj wiecej
17.04.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Reklama kontekstowa w Google Display Network
Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz reklamowy jest dostosowywany do treści witryny, na której reklama będzie wyświetlana. Dzięki temu można trafić do osób zainteresowanych danymi produktami czy usługami.
Czytaj wiecej
13.02.2015
|
czas czytania: min
|
SEO
Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości
Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę!
Czytaj wiecej
06.02.2015
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
CMS open source
CMS jest doskonałym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy nie znają języków programowania. Redakcja tekstów na stronie internetowej może odbywać się bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej. Czy zastosowanie open source jest dobrym rozwiązaniem?
Czytaj wiecej
06.02.2015
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
Tworzenie stron WWW – dlaczego Drupal?
Trudno podjąć decyzję odnośnie systemu CMS, za pośrednictwem którego będziemy dodawać treść na stronę internetową. Platform jest wiele, ale która jest najlepsza? WordPress ma dużo możliwości, ale czy Drupal mu w czymś ustępuje?
Czytaj wiecej
06.02.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak zwiększyć sprzedaż i obroty w sklepie internetowym?
Zanim klienci zdecydują się na zakup konkretnego produktu z naszego sklepu internetowego, najpierw muszą do niego trafić. Aby tak się stało, konieczna jest inwestycja w reklamę internetową. Dodatkowo powinniśmy zadbać o szereg czynników, które skłonią odbiorcę do zakupu i spowodują, że chętnie do nas powróci.
Czytaj wiecej
27.01.2015
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
Responsive Web Design – czym jest i do czego służy?
M-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Zastosowanie Responsive Web Design pozwala na stworzenie jednej wersji witryny, która będzie dostosowywała się do wymagań technicznych urządzeń mobilnych. Jedna strona, wielu zadowolonych użytkowników!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę