Strategia pozycjonowania przy niskim budżecie 15.06.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Strategia pozycjonowania przy niskim budżecie

Dysponując niskim budżetem, należy bardzo dokładnie przemyśleć strategię pozycjonowania, aby była ona skuteczna. Posiadając ograniczone środki finansowe, także można osiągnąć ponadprzeciętne efekty, wpływające na wzrost konwersji. Czytaj więcej
Pozycjonowanie wizerunkowe receptą na negatywne opinie w sieci 12.06.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie wizerunkowe receptą na negatywne opinie w sieci

Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli SERM pozwala ochronić wizerunek firmy w internecie. Kampania polega na usuwaniu negatywnych opinii oraz na pozycjonowaniu wartościowych materiałów, do których powinni trafić użytkownicy. Czytaj więcej
Test My Site with Google: nowe narzędzie do testowania mobilności stron 03.06.2016 | czas czytania: 5 min | Web Design

Test My Site with Google: nowe narzędzie do testowania mobilności stron

Google udostępniło nowe narzędzie do testowania mobilności i szybkości działania stron. Aplikacja łączy funkcjonalności Testu optymalizacji mobilnej oraz PageSpeed Insights. Wpisując adres URL w jedno okienko, dowiemy się wszystkiego o wydajności naszej witryny. Czytaj więcej
Współczynnik odrzuceń prawdę Ci powie? 24.05.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Współczynnik odrzuceń prawdę Ci powie?

Współczynnik odrzuceń jest jedną z najważniejszych metryk w Google Analytics. Dzięki niemu możesz sprawdzić, czy Twoja strona jest przyjazna, oferta atrakcyjna a kampania marketingowa dobrze prowadzona. Musisz jednak wiedzieć, jak go poprawnie używać i interpretować. Czytaj więcej
Karty rozszerzone, czyli nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania 20.05.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Karty rozszerzone, czyli nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania

Google wprowadza nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania - karty rozszerzone. Rich cards wyróżnią URL strony podobnie jak rich snippets, jednak z wyglądu bardziej przypominają reklamy AdWords. Czytaj więcej
Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi 19.05.2016 | czas czytania: 5 min | Web Design

Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi

Google udostępniło nowe narzędzie do sprawdzania zgodności strony z wymaganiami urządzeń mobilnych. Po wykonaniu tekstu otrzymujemy te same informacje, jednak są one zaprezentowane są w bardziej przejrzysty sposób. Czytaj więcej
Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów 18.05.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów

Reklamy AdWords pojawiły się w mobilnej wyszukiwarce obrazów. Google rozwija także narzędzia marketingowe skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność na lokalnym rynku. Jak na te zmiany zareagują internauci? Czytaj więcej
Blisko, bliżej, Google! Nowy trend wyszukiwania? 23.03.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Blisko, bliżej, Google! Nowy trend wyszukiwania?

W Stanach Zjednoczonych użytkownicy dodają wyrażenie near me do wyszukiwanej frazy na mobilnej wyszukiwarce. W Polsce zapytania typu fryzjer blisko mnie, fryzjer w pobliżu zaczynają dopiero się pojawiać. Czy mamy do czynienia z nowym trendem w wyszukiwaniach? Czytaj więcej
Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe 16.03.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe

W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt