Karty rozszerzone, czyli nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania 20.05.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Karty rozszerzone, czyli nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania

Google wprowadza nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania - karty rozszerzone. Rich cards wyróżnią URL strony podobnie jak rich snippets, jednak z wyglądu bardziej przypominają reklamy AdWords. Czytaj wiecej
Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi 19.05.2016 | czas czytania: 5 min | Web Design

Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi

Google udostępniło nowe narzędzie do sprawdzania zgodności strony z wymaganiami urządzeń mobilnych. Po wykonaniu tekstu otrzymujemy te same informacje, jednak są one zaprezentowane są w bardziej przejrzysty sposób. Czytaj wiecej
Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów 18.05.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów

Reklamy AdWords pojawiły się w mobilnej wyszukiwarce obrazów. Google rozwija także narzędzia marketingowe skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność na lokalnym rynku. Jak na te zmiany zareagują internauci? Czytaj wiecej
Blisko, bliżej, Google! Nowy trend wyszukiwania? 23.03.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Blisko, bliżej, Google! Nowy trend wyszukiwania?

W Stanach Zjednoczonych użytkownicy dodają wyrażenie near me do wyszukiwanej frazy na mobilnej wyszukiwarce. W Polsce zapytania typu fryzjer blisko mnie, fryzjer w pobliżu zaczynają dopiero się pojawiać. Czy mamy do czynienia z nowym trendem w wyszukiwaniach? Czytaj wiecej
Kupony AdWords – rodzaje i zasady dystrybucji 17.03.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Kupony AdWords – rodzaje i zasady dystrybucji

Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej. Czytaj wiecej
Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe 16.03.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe

W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna. Czytaj wiecej
Zlecę pozycjonowanie. Jakie rozliczenie będzie korzystne? 14.03.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Zlecę pozycjonowanie. Jakie rozliczenie będzie korzystne?

Wybór sposobu rozliczania się z agencją zajmującą się SEO może stanowić jedną z trudniejszych decyzji. Warto przeanalizować wady i zalety dwóch najpopularniejszych sposobów rozliczania: pozycjonowanie na ryczałt oraz płatności uzależnione od efektów, czyli zajęcie określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
Filtr ręczny od Google, co dalej? 07.03.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Filtr ręczny od Google, co dalej?

Nagłe pogorszenie się pozycji domeny w wynikach wyszukiwania? Gwałtowny spadek liczby wyświetleń i kliknięć z wyszukiwarki Google? Te problemy nie oznaczają od razu, że domena została ukarana filtrem, ale są pierwszym sygnałem, że powinniśmy przyjrzeć się kondycji naszej witryny. Czytaj wiecej
Kocham, lubię, smuteczek, czyli nowe emocje na Facebooku 26.02.2016 | czas czytania: 5 min | EPR

Kocham, lubię, smuteczek, czyli nowe emocje na Facebooku

Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się „polubić” na Facebooku jakąś wiadomość, choć była ona dla Was smutna bądź wstrząsająca? Baczny obserwator internetowego świata zwracał uwagę na sytuację, w której użytkownicy wciskali przycisk „lubię to”, choć to nie odpowiadało ich emocjom. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt