30.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań
W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań.
Czytaj więcej
15.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google
Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje.
Czytaj więcej
10.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić?
W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę?
Czytaj więcej
09.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania
Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali.
Czytaj więcej
25.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują.
Czytaj więcej
18.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP
Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console.
Czytaj więcej
11.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Uwaga na oszustów Google AdWords!
W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów.
Czytaj więcej
07.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google
Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.
Czytaj więcej
27.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google
W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę