Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Zaplecze 23.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Zaplecze

Zaplecze do pozycjonowania to zbiór stron wykorzystywanych przez specjalistów SEO w procesie pozycjonowania. Zaplecze musi być oparte o unikalny content - treści, grafikę, wideo. Czytaj więcej
Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze 23.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze

Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem. Czytaj więcej
Indeks wyszukiwarki internetowej 22.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Indeks wyszukiwarki internetowej

Indeks wyszukiwarki jest zbiorem stron, które wyszukiwarka przeanalizowała pod kątem występowania słów kluczowych i które trafiły do jej zasobów. Każdy zaindeksowany serwis ma szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania na określone zapytanie użytkownika. Czytaj więcej
Wyszukiwarka internetowa 21.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą. Czytaj więcej
Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania 15.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania

Lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego. Czytaj więcej
Boks people also ask w wynikach wyszukiwania 15.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Boks people also ask w wynikach wyszukiwania

Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy. Czytaj więcej
5 portali społecznościowych, które pomogą SEO! 13.02.2017 | czas czytania: min | SEO

5 portali społecznościowych, które pomogą SEO!

Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów? Czytaj więcej
Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP 10.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP. Czytaj więcej
Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords 05.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt