25.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują.
Czytaj wiecej
18.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP
Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console.
Czytaj wiecej
11.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Uwaga na oszustów Google AdWords!
W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów.
Czytaj wiecej
07.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google
Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.
Czytaj wiecej
27.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google
W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads.
Czytaj wiecej
19.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania
W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe?
Czytaj wiecej
08.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce
Właściwie zoptymalizowanie serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych stanowi podstawę w osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonując naszą stronę internetową, pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach, które z całą pewnością będą pomocne w osiągnięciu zamierzonego celu.
Czytaj wiecej
01.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
SPAM w Google Analytics – jak się bronić?
Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć?
Czytaj wiecej
16.08.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Nadawanie uprawień w Google Analytics
Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę