18.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Zmiany w Google AdWords w 2016 r.
Lista najważniejszych zmian, które miały miejsce w 2016 r. w systemie Google AdWords - testy, nowości, funkcjonalności i błędy!
Czytaj wiecej
17.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Sztuczna inteligencja w Google Translate
Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.
Czytaj wiecej
10.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Wykluczające sie frazy w Google ADS
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
Czytaj wiecej
12.12.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Direct Answer – jak się tam znaleźć?
Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników?
Czytaj wiecej
06.12.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Nowe wytyczne dotyczące pliku sitemap.xml
Plik sitemap.xml pomaga w indeksacji strony przez roboty wyszukiwarki. Aktualnie w pojedynczym pliku tekstowym można zamieścić do 50 tys. linków, a wielkość pliku nie powinna przekraczać 50 MB.
Czytaj wiecej
30.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań
W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań.
Czytaj wiecej
15.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google
Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje.
Czytaj wiecej
10.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić?
W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę?
Czytaj wiecej
09.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania
Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę