14.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
PageRank
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
Czytaj więcej
13.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
Czytaj więcej
12.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?
Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP!
Czytaj więcej
10.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych
Analiza słów kluczowych to jeden z ważniejszych etapów pozycjonowania serwisu www. Jego celem jest dobranie fraz, dzięki którym serwis osiągnie wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
09.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google
Google przygotowało materiał wideo - poradnik: Jak zatrudnić agencję SEO? Artefakt spełnia wszystkie wytyczne, o których wspomniała Maile Ohye, Developer Programs Tech Lead. Sprawdź, co rekomenduje Google.
Czytaj więcej
07.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Filtr wyszukiwarki, filtr Google
Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę.
Czytaj więcej
07.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Słowo kluczowe, fraza kluczowa
Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.
Czytaj więcej
06.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Ruch na stronie, ruch użytkowników
Ruch na stronie to liczba użytkowników, którzy pojawili się w serwisie w określonym czasie. Analiza odwiedzalności witryny jest możliwa m.in. dzięki Google Analytics.
Czytaj więcej
06.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP
Wpisując daną frazę, można otrzymać inną listę wyników wyszukiwania. Od czego zależy ranking domen w SERP? Znaczenie ma nasza lokalizacja, rodzaj urządzenia, pliki cookies, indywidualne preferencje, data center lub dodatkowe boksy wśród organicznych wyników wyszukiwania.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę