PageRank 14.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

PageRank

PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen. Czytaj więcej
Pozycjonowanie szerokie 13.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu. Czytaj więcej
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci? 12.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?

Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP! Czytaj więcej
Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych 10.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to jeden z ważniejszych etapów pozycjonowania serwisu www. Jego celem jest dobranie fraz, dzięki którym serwis osiągnie wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google 09.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google

Google przygotowało materiał wideo - poradnik: Jak zatrudnić agencję SEO? Artefakt spełnia wszystkie wytyczne, o których wspomniała Maile Ohye, Developer Programs Tech Lead. Sprawdź, co rekomenduje Google. Czytaj więcej
Filtr wyszukiwarki, filtr Google 07.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Filtr wyszukiwarki, filtr Google

Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę. Czytaj więcej
Słowo kluczowe, fraza kluczowa 07.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Słowo kluczowe, fraza kluczowa

Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP. Czytaj więcej
Ruch na stronie, ruch użytkowników 06.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Ruch na stronie, ruch użytkowników

Ruch na stronie to liczba użytkowników, którzy pojawili się w serwisie w określonym czasie. Analiza odwiedzalności witryny jest możliwa m.in. dzięki Google Analytics. Czytaj więcej
Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP 06.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP

Wpisując daną frazę, można otrzymać inną listę wyników wyszukiwania. Od czego zależy ranking domen w SERP? Znaczenie ma nasza lokalizacja, rodzaj urządzenia, pliki cookies, indywidualne preferencje, data center lub dodatkowe boksy wśród organicznych wyników wyszukiwania. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt