Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze 23.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze

Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem. Czytaj wiecej
Indeks wyszukiwarki internetowej 22.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Indeks wyszukiwarki internetowej

Indeks wyszukiwarki jest zbiorem stron, które wyszukiwarka przeanalizowała pod kątem występowania słów kluczowych i które trafiły do jej zasobów. Każdy zaindeksowany serwis ma szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania na określone zapytanie użytkownika. Czytaj wiecej
Wyszukiwarka internetowa 21.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą. Czytaj wiecej
Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania 15.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania

Lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego. Czytaj wiecej
Boks people also ask w wynikach wyszukiwania 15.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Boks people also ask w wynikach wyszukiwania

Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy. Czytaj wiecej
5 portali społecznościowych, które pomogą SEO! 13.02.2017 | czas czytania: min | SEO

5 portali społecznościowych, które pomogą SEO!

Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów? Czytaj wiecej
Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP 10.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP. Czytaj wiecej
Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords 05.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego. Czytaj wiecej
Połączenie nie jest bezpieczne, czyli błędne wdrożenie SSL 19.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Połączenie nie jest bezpieczne, czyli błędne wdrożenie SSL

Zapewnienie bezpieczeństwa danych jest szczególnie ważne w przypadku e-sklepów, które pozyskują wrażliwe dane osobowe klientów. Wdrażając SSL można popełnić pewne błędy, których konsekwencją będą komunikaty przeglądarki o niezaufanym połączeniu. Jak strzec się przed błędami. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt