Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads 29.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać? Czytaj więcej
Linkowanie wewnętrzne 24.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu. Czytaj więcej
Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki 23.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki

Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image. Czytaj więcej
Emoji wracają do wyników wyszukiwania 21.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Emoji wracają do wyników wyszukiwania

Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji". Czytaj więcej
5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu? 20.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu?

Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości! Czytaj więcej
Anchor text 17.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Anchor text

Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną. Czytaj więcej
Landing Page 16.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Landing Page

Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania. Czytaj więcej
Ile kosztuje pozycjonowanie? 16.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych, a zarazem najbardziej skutecznych metod promocji biznesu w Internecie. Ile w takim razie trzeba za to zapłacić? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest uzależniony od kilku czynników. Czytaj więcej
Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej 15.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej

Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji? Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt