20.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu?
Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
Czytaj wiecej
17.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Anchor text
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.
Czytaj wiecej
16.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Landing Page
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.
Czytaj wiecej
16.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych, a zarazem najbardziej skutecznych metod promocji biznesu w Internecie. Ile w takim razie trzeba za to zapłacić? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest uzależniony od kilku czynników.
Czytaj wiecej
15.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej
Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji?
Czytaj wiecej
14.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
PageRank
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
Czytaj wiecej
13.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
Czytaj wiecej
12.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?
Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP!
Czytaj wiecej
10.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych
Analiza słów kluczowych to jeden z ważniejszych etapów pozycjonowania serwisu www. Jego celem jest dobranie fraz, dzięki którym serwis osiągnie wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę