AMP – Accelerated Mobile Pages 08.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

AMP – Accelerated Mobile Pages

Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google. Czytaj więcej
Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords 01.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords

AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy. Czytaj więcej
Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni 26.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni

Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę? Czytaj więcej
SEO – definicja i opis 14.04.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

SEO – definicja i opis

Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO? Czytaj więcej
Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty 12.04.2017 | czas czytania: min | SEO

Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty

Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy. Czytaj więcej
Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps? 10.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps?

W Google Maps pojawiają się fałszywe wizytówki firm. Wprowadzają one w błąd użytkowników, dlatego Google aktywnie walczy z nimi każdego dnia. Jak Google radzi sobie ze spamem w usłudze Moja Firma? Czytaj więcej
O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL? 10.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL?

Wdrożenie protokołu HTTPS zapewni bezpieczeństwo przesyłanych danych. Na co należy zwrócić uwagę podczas implementacji certyfikatu SSL? Czytaj więcej
Mobilna czy responsywna wersja strony – jak dostosować serwis do urządzeń mobilnych? 06.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Mobilna czy responsywna wersja strony – jak dostosować serwis do urządzeń mobilnych?

Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych - wersję responsywną czy mobilną? Która z nich niesie większe możliwości pod kątem SEO? Czy warto zainteresować się również technologią AMP? Czytaj więcej
Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie 05.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie

Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt