5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu? 20.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu?

Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości! Czytaj wiecej
Anchor text 17.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Anchor text

Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną. Czytaj wiecej
Landing Page 16.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Landing Page

Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania. Czytaj wiecej
Ile kosztuje pozycjonowanie? 16.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych, a zarazem najbardziej skutecznych metod promocji biznesu w Internecie. Ile w takim razie trzeba za to zapłacić? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest uzależniony od kilku czynników. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej 15.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej

Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji? Czytaj wiecej
PageRank 14.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

PageRank

PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie szerokie 13.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu. Czytaj wiecej
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci? 12.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?

Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP! Czytaj wiecej
Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych 10.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to jeden z ważniejszych etapów pozycjonowania serwisu www. Jego celem jest dobranie fraz, dzięki którym serwis osiągnie wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt