Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji 01.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji. Czytaj więcej
Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps 24.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps

Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę. Czytaj więcej
Metatagi 16.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Metatagi

Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony. Czytaj więcej
Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych 15.05.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych

Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane. Czytaj więcej
Geolokalizacja 15.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Geolokalizacja

Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje. Czytaj więcej
Mapa strony 12.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Mapa strony

Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony? 12.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?

Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny. Czytaj więcej
SEM 10.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

SEM

SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych. Czytaj więcej
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords? 08.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?

Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research? Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt