12.04.2017
|
czas czytania: min
|
SEO
Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty
Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy.
Czytaj wiecej
10.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps?
W Google Maps pojawiają się fałszywe wizytówki firm. Wprowadzają one w błąd użytkowników, dlatego Google aktywnie walczy z nimi każdego dnia. Jak Google radzi sobie ze spamem w usłudze Moja Firma?
Czytaj wiecej
10.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL?
Wdrożenie protokołu HTTPS zapewni bezpieczeństwo przesyłanych danych. Na co należy zwrócić uwagę podczas implementacji certyfikatu SSL?
Czytaj wiecej
06.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilna czy responsywna wersja strony – jak dostosować serwis do urządzeń mobilnych?
Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych - wersję responsywną czy mobilną? Która z nich niesie większe możliwości pod kątem SEO? Czy warto zainteresować się również technologią AMP?
Czytaj wiecej
05.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie
Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł.
Czytaj wiecej
29.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?
Czytaj wiecej
24.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.
Czytaj wiecej
23.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki
Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image.
Czytaj wiecej
21.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Emoji wracają do wyników wyszukiwania
Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji".
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę