Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty 12.04.2017 | czas czytania: min | SEO

Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty

Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy. Czytaj wiecej
Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps? 10.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps?

W Google Maps pojawiają się fałszywe wizytówki firm. Wprowadzają one w błąd użytkowników, dlatego Google aktywnie walczy z nimi każdego dnia. Jak Google radzi sobie ze spamem w usłudze Moja Firma? Czytaj wiecej
O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL? 10.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL?

Wdrożenie protokołu HTTPS zapewni bezpieczeństwo przesyłanych danych. Na co należy zwrócić uwagę podczas implementacji certyfikatu SSL? Czytaj wiecej
Mobilna czy responsywna wersja strony – jak dostosować serwis do urządzeń mobilnych? 06.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Mobilna czy responsywna wersja strony – jak dostosować serwis do urządzeń mobilnych?

Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych - wersję responsywną czy mobilną? Która z nich niesie większe możliwości pod kątem SEO? Czy warto zainteresować się również technologią AMP? Czytaj wiecej
Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie 05.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie

Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł. Czytaj wiecej
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads 29.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać? Czytaj wiecej
Linkowanie wewnętrzne 24.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu. Czytaj wiecej
Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki 23.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki

Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image. Czytaj wiecej
Emoji wracają do wyników wyszukiwania 21.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Emoji wracają do wyników wyszukiwania

Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji". Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt