Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę? 15.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę?

Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki. Czytaj wiecej
Mapa strony 12.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Mapa strony

Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony? 12.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?

Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny. Czytaj wiecej
SEM 10.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

SEM

SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych. Czytaj wiecej
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords? 08.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?

Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research? Czytaj wiecej
AMP – Accelerated Mobile Pages 08.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

AMP – Accelerated Mobile Pages

Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google. Czytaj wiecej
Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords 01.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords

AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy. Czytaj wiecej
Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni 26.04.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni

Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę? Czytaj wiecej
SEO – definicja i opis 14.04.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

SEO – definicja i opis

Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO? Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt