29.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Black Hat SEO – działania, które narażą Twój serwis na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania!
Black Hat SEO to praktyki z zakresu pozycjonowania, które naruszają wytyczne Google i mogą narazić serwis na utratę pozycji w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakich praktyk SEO powinieneś unikać.
Czytaj więcej
28.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania
Osoby poszukujące hoteli za pomocą mobilnej wyszukiwarki mogą korzystać z nowych opcji - etykiet cen oraz ikon podsumowujących najważniejsze cechy obiektu hotelowego. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję o rezerwacji pokoju.
Czytaj więcej
27.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma
Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować?
Czytaj więcej
23.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma
Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją!
Czytaj więcej
21.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję?
Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę?
Czytaj więcej
20.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
Czytaj więcej
12.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania
Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google.
Czytaj więcej
08.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps
Nowy przycisk Opinie w wizytówce Google Moja Firma, który pojawił się na urządzeniach mobilnych, umożliwia szybki dostęp do komentarzy i recenzji wystawionych przez użytkowników.
Czytaj więcej
06.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google!
Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę