Reklama PPC
Kampania PPC
Reklama w Google Ads
Google Ads cennik
Reklama w Facebook Ads
Reklama TikTok Ads
Reklama LinkedIn Ads
Reklama Microsoft Ads
Kalkulator Korzyści Google Ads
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie zagraniczne
Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie Cennik
Usługi SEO
Darmowy Audyt SEO
Inne usługi
Bezpłatne kursy online
Analityka internetowa
Content Marketing
Optymalizacja konwersji
Social media marketing
Portfolio
Case Study
Rekomendacje
Blog
SEM
SEO
Słownik SEO
Czynniki rankingowe
O nas
Poznaj Artefakt
Program partnerski
Kontakt
Bezpłatna wycena
Strona główna
Blog
Wybierz
Wszystkie
Aktualności
Analityka
EPR
Inne
SEM
SEO
Słownik SEO
Web Design
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę?
Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki.
Czytaj wiecej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Mapa strony
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?
Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny.
Czytaj wiecej
10.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEM
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.
Czytaj wiecej
08.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?
Czytaj wiecej
08.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
AMP – Accelerated Mobile Pages
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.
Czytaj wiecej
01.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords
AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.
Czytaj wiecej
26.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni
Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę?
Czytaj wiecej
14.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEO – definicja i opis
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
Czytaj wiecej
1
...
56
57
58
59
60
...
70
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę