Black Hat SEO – działania, które narażą Twój serwis na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania! 29.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Black Hat SEO – działania, które narażą Twój serwis na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania!

Black Hat SEO to praktyki z zakresu pozycjonowania, które naruszają wytyczne Google i mogą narazić serwis na utratę pozycji w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakich praktyk SEO powinieneś unikać. Czytaj więcej
Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania 28.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

Osoby poszukujące hoteli za pomocą mobilnej wyszukiwarki mogą korzystać z nowych opcji - etykiet cen oraz ikon podsumowujących najważniejsze cechy obiektu hotelowego. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję o rezerwacji pokoju. Czytaj więcej
Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma 27.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma

Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować? Czytaj więcej
Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma 23.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją! Czytaj więcej
Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję? 21.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję?

Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę? Czytaj więcej
Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron 20.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron

Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić. Czytaj więcej
Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania 12.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania

Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google. Czytaj więcej
Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps 08.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps

Nowy przycisk Opinie w wizytówce Google Moja Firma, który pojawił się na urządzeniach mobilnych, umożliwia szybki dostęp do komentarzy i recenzji wystawionych przez użytkowników. Czytaj więcej
Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google! 06.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google!

Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt