04.08.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!
Osoby posiadające konto Google mogą przetestować wersję demonstracyjną Google Analytics. Dane pochodzą z Google Merchandise Store, dzięki czemu można przetestować generowanie realnych raportów, analizę danych i dostęp do poszczególnych sekcji w panelu.
Czytaj więcej
31.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!
Zmień cover photo na stronie na Facebooku na wideo w tle. Zwiększysz zaangażowanie fanów i wyprzedzisz konkurencję. Podpowiadamy, jak krok po kroku dodać filmik do tła fanpage'a.
Czytaj więcej
28.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas
Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści!
Czytaj więcej
25.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak stworzyć przyjazne adresy URL?
Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link!
Czytaj więcej
16.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż?
Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe.
Czytaj więcej
11.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce!
Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem.
Czytaj więcej
06.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie
Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej - długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe.
Czytaj więcej
03.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
10 korzyści prowadzenia bloga firmowego!
Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści.
Czytaj więcej
02.07.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów
Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę