Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics! 04.08.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Osoby posiadające konto Google mogą przetestować wersję demonstracyjną Google Analytics. Dane pochodzą z Google Merchandise Store, dzięki czemu można przetestować generowanie realnych raportów, analizę danych i dostęp do poszczególnych sekcji w panelu. Czytaj więcej
Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage! 31.07.2017 | czas czytania: 5 min | EPR

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!

Zmień cover photo na stronie na Facebooku na wideo w tle. Zwiększysz zaangażowanie fanów i wyprzedzisz konkurencję. Podpowiadamy, jak krok po kroku dodać filmik do tła fanpage'a. Czytaj więcej
Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas 28.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas

Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści! Czytaj więcej
Jak stworzyć przyjazne adresy URL? 25.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak stworzyć przyjazne adresy URL?

Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link! Czytaj więcej
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż? 16.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż?

Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe. Czytaj więcej
Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce! 11.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce!

Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem. Czytaj więcej
Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie 06.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie

Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej - długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe. Czytaj więcej
10 korzyści prowadzenia bloga firmowego! 03.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

10 korzyści prowadzenia bloga firmowego!

Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści. Czytaj więcej
Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów 02.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów

Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z tego darmowego narzędzia, jeśli chcesz zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt