20.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
Czytaj wiecej
12.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania
Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google.
Czytaj wiecej
08.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps
Nowy przycisk Opinie w wizytówce Google Moja Firma, który pojawił się na urządzeniach mobilnych, umożliwia szybki dostęp do komentarzy i recenzji wystawionych przez użytkowników.
Czytaj wiecej
06.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google!
Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google.
Czytaj wiecej
01.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji
AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.
Czytaj wiecej
24.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps
Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę.
Czytaj wiecej
16.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Metatagi
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
Czytaj wiecej
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych
Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.
Czytaj wiecej
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Geolokalizacja
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę