07.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?
Rel="publisher" i rel="author" to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik.
Czytaj więcej
02.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie firm produkcyjnych
Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C.
Czytaj więcej
01.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki
Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words?
Czytaj więcej
30.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess
Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Czytaj więcej
26.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords
Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji.
Czytaj więcej
23.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników
Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników.
Czytaj więcej
22.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi
Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage'u.
Czytaj więcej
17.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony
Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.
Czytaj więcej
11.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO
PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę