05.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
First link counts – jak linkować te same adresy URL na stronie internetowej?
First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić!
Czytaj wiecej
04.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak dodać zdjęcia do wizytówki Google Moja Firma?
Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym.
Czytaj wiecej
29.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
SEO WordPress, czyli słów kilka o możliwościach i wtyczkach SEO na WP
WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie!
Czytaj wiecej
28.11.2017
|
czas czytania: min
|
SEO
Kliknięcia w wyniki wyszukiwania i czas spędzony na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce?
Wbrew oczekiwaniom branży SEO, Google nie lubi ujawniać mechanizmów działania algorytmów wyszukiwarki. Niedawno jednak uchylił rąbka tajemnicy. Pojawiła się informacja o wpływie kliknięć w wyniki wyszukiwania na pozycje strony w rankingu.
Czytaj wiecej
23.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają?
Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie.
Czytaj wiecej
22.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google
Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody.
Czytaj wiecej
17.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak mierzyć ROI działań marketingowych?
Efektywność działań marketingowych można mierzyć za pomocą wskaźnika zwrotu z inwestycji. Podpowiadamy, jak obliczyć ROI dla pozycjonowania, kampanii Adwords lub social media.
Czytaj wiecej
10.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza?
Co jest skuteczniejsze - pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele.
Czytaj wiecej
09.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony?
Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę