Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r. 28.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.

Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku. Czytaj więcej
Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta? 24.05.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta?

Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i obowiązki użytkowników. Niektóre zmiany trzeba zaakceptować, inne można w dowolnej chwili dostosować w ustawieniach konta. Czytaj więcej
Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO? 14.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO?

W supporcie Google pojawiły się nowe wytyczne dot. optymalizacji grafiki na stronach internetowych. Co się zmieniło i na co zwrócić uwagę w zakresie SEO Image? Czytaj więcej
Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning 10.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning

Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google. Czytaj więcej
Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista 09.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista

Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki. Czytaj więcej
Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny? 17.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny?

Każdy, kto choć w niewielkim stopniu interesuje się tematyką związaną z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, zapewne słyszał o wskaźniku Google PageRank. Czym jest ten algorytm, do czego można go wykorzystać i jaka będzie jego przyszłość? Czy PageRank będzie miał jeszcze jakiekolwiek znaczenie? Czytaj więcej
3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics 11.04.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics

Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA. Czytaj więcej
7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online 06.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online

Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek. Czytaj więcej
Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma 15.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma - dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt