15.03.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma
Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma - dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce.
Czytaj wiecej
14.03.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Opinie użytkowników na wizytówkach GMF w wynikach wyszukiwania
W wyszukiwarce i w Google Maps na wizytówkach GMF pojawiły się fragmenty opinii użytkowników pojawiające się na zapytania dotyczące lokalnych przedsiębiorstw.
Czytaj wiecej
13.03.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update)
Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
11.03.2018
|
czas czytania: min
|
SEO
Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma.
Czytaj wiecej
01.03.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Paginacja przyjazna pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO?
Paginacja, czyli podział treści na podstrony internetowe ułatwia użytkownikowi ich przyswajanie oraz nawigację w obrębie witryny. Jak wdrożyć stronicowanie przyjazne pozycjonowaniu? Przedstawiamy kilka wskazówek.
Czytaj wiecej
26.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404
Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów.
Czytaj wiecej
23.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki
Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Prezentujemy kilka najważniejszych działań, które skutecznie wspomogą SEO.
Czytaj wiecej
21.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź, jakie rodzaje reklam będą ignorowane przez giganta z Kalifornii.
Czytaj wiecej
19.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę