Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie? 26.07.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie?

Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są w oparciu o prawdziwe dane. Skorzystaj z naszych wskazówek! Czytaj więcej
Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony 18.07.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony

Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów! Czytaj więcej
Deweloper w social media – promocja inwestycji mieszkaniowych w mediach społecznościowych 13.07.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Deweloper w social media – promocja inwestycji mieszkaniowych w mediach społecznościowych

Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie działania podejmować na Facebooku, Instagramie, Twitterze. Czytaj więcej
Google Adwords w Google Ads 28.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Google Adwords w Google Ads

Google AdWords zmienia się w Google Ads. Rebranding porządkuje produkty reklamowe Google. Pojawi się też kilka nowości, o których Google poinformuje w najbliższym czasie. Czytaj więcej
Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords? 18.06.2018 | czas czytania: min | SEM

Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords?

Zastanawiasz się nad wyborem agencji SEM do obsługi kampanii Google AdWords? Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę, podejmując decyzję. Czytaj więcej
Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022 13.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022

Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google. Czytaj więcej
Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik 12.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik

Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords jest pytanie o fakturę za usługę AdWords. Gdzie ją pobrać? Jak ją rozliczyć? Czytaj więcej
Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma 08.06.2018 | czas czytania: min | SEO

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post - wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce. Czytaj więcej
Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji? 05.06.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?

Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt