Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta? 24.05.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta?

Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i obowiązki użytkowników. Niektóre zmiany trzeba zaakceptować, inne można w dowolnej chwili dostosować w ustawieniach konta. Czytaj wiecej
Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej? 22.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej?

Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8 wskazówek! Czytaj wiecej
Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO? 14.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO?

W supporcie Google pojawiły się nowe wytyczne dot. optymalizacji grafiki na stronach internetowych. Co się zmieniło i na co zwrócić uwagę w zakresie SEO Image? Czytaj wiecej
Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning 10.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning

Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google. Czytaj wiecej
Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista 09.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista

Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki. Czytaj wiecej
Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny? 17.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny?

Każdy, kto choć w niewielkim stopniu interesuje się tematyką związaną z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, zapewne słyszał o wskaźniku Google PageRank. Czym jest ten algorytm, do czego można go wykorzystać i jaka będzie jego przyszłość? Czy PageRank będzie miał jeszcze jakiekolwiek znaczenie? Czytaj wiecej
Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych 13.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych

Działając w brany usług transportowych i przewozowych, koniecznie należy reklamować swoją działalność w internecie. Poznaj naszych 9 wskazówek na promocję i zwiększanie widoczności w sieci. Czytaj wiecej
3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics 11.04.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics

Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA. Czytaj wiecej
7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online 06.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online

Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt