18.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony
Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów!
Czytaj wiecej
13.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Deweloper w social media – promocja inwestycji mieszkaniowych w mediach społecznościowych
Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie działania podejmować na Facebooku, Instagramie, Twitterze.
Czytaj wiecej
28.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Google Adwords w Google Ads
Google AdWords zmienia się w Google Ads. Rebranding porządkuje produkty reklamowe Google. Pojawi się też kilka nowości, o których Google poinformuje w najbliższym czasie.
Czytaj wiecej
18.06.2018
|
czas czytania: min
|
SEM
Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords?
Zastanawiasz się nad wyborem agencji SEM do obsługi kampanii Google AdWords? Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę, podejmując decyzję.
Czytaj wiecej
13.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
Czytaj wiecej
12.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords jest pytanie o fakturę za usługę AdWords. Gdzie ją pobrać? Jak ją rozliczyć?
Czytaj wiecej
08.06.2018
|
czas czytania: min
|
SEO
Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma
Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post - wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce.
Czytaj wiecej
05.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?
Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji!
Czytaj wiecej
28.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę