Reklama PPC
Kampania PPC
Reklama w Google Ads
Google Ads cennik
Reklama w Facebook Ads
Reklama TikTok Ads
Reklama LinkedIn Ads
Reklama Microsoft Ads
Kalkulator Korzyści Google Ads
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie zagraniczne
Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie Cennik
Usługi SEO
Darmowy Audyt SEO
Inne usługi
Bezpłatne kursy online
Analityka internetowa
Content Marketing
Optymalizacja konwersji
Social media marketing
Portfolio
Case Study
Rekomendacje
Blog
SEM
SEO
Słownik SEO
Czynniki rankingowe
O nas
Poznaj Artefakt
Program partnerski
Kontakt
Bezpłatna wycena
Strona główna
Blog
Wybierz
Wszystkie
Aktualności
Analityka
EPR
Inne
SEM
SEO
Słownik SEO
Web Design
21.06.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?
Czytaj wiecej
27.05.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.
Czytaj wiecej
23.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.
Czytaj wiecej
12.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce
Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje.
Czytaj wiecej
02.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
16.02.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?
Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs.
Czytaj wiecej
12.02.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?
Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej...
Czytaj wiecej
12.02.2021
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta?
Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę.
Czytaj wiecej
29.01.2021
|
czas czytania: 5
|
EPR
Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?
ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
1
...
38
39
40
41
42
...
70
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę