Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek 30.06.2022 | czas czytania: 5 | Inne

Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek

Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może przyprawić o zawrót głowy. Ciężko znaleźć niszę e-commerce, której wypełnienie dałoby szybki sukces. Może wejście ze swoją ofertą na rynki zagraniczne będzie tym sposobem, który zadziała? Czytaj więcej
Brand purpose – dlaczego jest to ważne? 28.06.2022 | czas czytania: 5 | EPR

Brand purpose – dlaczego jest to ważne?

Brand purpose zwany też brand ideal to wyższy cel istnienia marki. W tym rozumieniu marka funkcjonuje nie tylko po to, aby sprzedawać, lecz również po to, aby przekazywać swoje wartości czy przekonania. Czytaj więcej
Jak optymalizacja strony wpływa na pozycje w SERP? 3 przypadki skutecznej optymalizacji! 10.06.2022 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak optymalizacja strony wpływa na pozycje w SERP? 3 przypadki skutecznej optymalizacji!

Optymalizacja strony internetowej jest kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania. Wdrożenie przygotowanych zaleceń optymalizacyjnych umacnia pozycję domeny w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Brief marketingowy – jak go stworzyć 06.06.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Brief marketingowy – jak go stworzyć

Jak stworzyć brief marketingowy? Co powinien zawierać taki dokument, aby ułatwić komunikację w projekcie? Czytaj więcej
Czym jest psychologia reklamy? 30.05.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Czym jest psychologia reklamy?

Czym jest psychologia reklamy i jak możesz wykorzystać ją w swojej strategii marketingowej? Czytaj więcej
Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna? 23.05.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?

Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty? Czytaj więcej
Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe 06.05.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe

Czy wiesz, że marketing sensoryczny dotyczy również stron internetowych? Jak wpływać zmysłami na decyzje zakupowe klientów? Dowiedź się z naszego artykułu. Czytaj więcej
21. Targi eHandlu 25.04.2022 | czas czytania: 4 | Aktualności

21. Targi eHandlu

Targi to świetna okazja, aby zaprezentować swoją firmę. Sprawdź jak przebiegła 21. edycja Targów eHandlu! Czytaj więcej
10 trendów w social mediach w 2022 roku 22.02.2022 | czas czytania: 8 | EPR

10 trendów w social mediach w 2022 roku

Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2022 roku? W artykule staramy się przewidzieć 10 trendów w social mediach, które będzie można dostrzec w bieżącym roku. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt