29.08.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta
Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem.
Czytaj więcej
28.08.2022
|
czas czytania: 5
|
Analityka
5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO!
Czytaj więcej
22.08.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Stwórz skuteczny kanał na YouTube!
Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu.
Czytaj więcej
10.08.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II
Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami.
Czytaj więcej
29.07.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?
Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do zrealizowania?
Czytaj więcej
25.07.2022
|
czas czytania: 4
|
SEO
Czym jest Google Discover i czy ma wpływ na pozycjonowanie
Usługa o nazwie Google Discover jest stworzona dla internautów korzystających ze smartfonów. Treści wyświetlane w Google Discover są spersonalizowane.
Czytaj więcej
19.07.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Kampanie Microsoft Ads
Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing.
Czytaj więcej
13.07.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I
Storytelling, czyli jak opowiadać dobre historie, które zaciekawią Twoich klientów.
Czytaj więcej
08.07.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Allegro Ads
Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej firmy.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę