Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022 24.10.2022 | czas czytania: 4 | SEO

Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022

W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google. Czytaj więcej
Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce 10.10.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce

Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu? Czytaj więcej
Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem 27.09.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem

Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb. Czytaj więcej
Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie? 26.09.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie?

W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.   Czytaj więcej
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem 20.09.2022 | czas czytania: 4 | Analityka

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta. Czytaj więcej
Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać 13.09.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać

Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu. Czytaj więcej
Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku 12.09.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku

Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów. Czytaj więcej
Business Model Canvas 06.09.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Business Model Canvas

Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na temat biznesu mamy na jednej kartce, a jeśli uznamy, że wolimy jednak inny model biznesowy, dowolnie możemy zmieniać informacje w poszczególnych obszarach schematu. Czytaj więcej
Formaty reklam w kampaniach na YouTube 30.08.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Formaty reklam w kampaniach na YouTube

W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z tego kanału staje się coraz bardziej oczywista dla wielu firm, a system rozwija formaty, z których może skorzystać każdy reklamodawca. Jakie możliwości reklamowe daje ten kanał? Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt