Stwórz skuteczny kanał na YouTube! 22.08.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Stwórz skuteczny kanał na YouTube!

Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu. Czytaj wiecej
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II 10.08.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II

Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami. Czytaj wiecej
Czym jest plan marketingowy i jak go napisać? 29.07.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?

Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do zrealizowania? Czytaj wiecej
Czym jest Google Discover i czy ma wpływ na pozycjonowanie 25.07.2022 | czas czytania: 4 | SEO

Czym jest Google Discover i czy ma wpływ na pozycjonowanie

Usługa o nazwie Google Discover jest stworzona dla internautów korzystających ze smartfonów. Treści wyświetlane w Google Discover są spersonalizowane. Czytaj wiecej
Kampanie Microsoft Ads 19.07.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Kampanie Microsoft Ads

Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing. Czytaj wiecej
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I 13.07.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I

Storytelling, czyli jak opowiadać dobre historie, które zaciekawią Twoich klientów. Czytaj wiecej
Allegro Ads 08.07.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Allegro Ads

Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej firmy. Czytaj wiecej
Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek 30.06.2022 | czas czytania: 5 | Inne

Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek

Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może przyprawić o zawrót głowy. Ciężko znaleźć niszę e-commerce, której wypełnienie dałoby szybki sukces. Może wejście ze swoją ofertą na rynki zagraniczne będzie tym sposobem, który zadziała? Czytaj wiecej
Brand purpose – dlaczego jest to ważne? 28.06.2022 | czas czytania: 5 | EPR

Brand purpose – dlaczego jest to ważne?

Brand purpose zwany też brand ideal to wyższy cel istnienia marki. W tym rozumieniu marka funkcjonuje nie tylko po to, aby sprzedawać, lecz również po to, aby przekazywać swoje wartości czy przekonania. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt