Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii! 04.11.2023 | czas czytania: 5 min | SEO

Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii!

Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej. Czytaj więcej
Czym jest cache 03.11.2023 | czas czytania: 6 | Web Design

Czym jest cache

Co wpływa na szybkość działania przeglądarki internetowej? Do czego służy cache? Jak wyczyścić pamięć podręczną (oraz dlaczego warto to zrobić)? Dowiedz się już teraz! Czytaj więcej
Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić? 02.11.2023 | czas czytania: 8 | SEM

Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?

Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego. Czytaj więcej
Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć 23.10.2023 | czas czytania: 9 | SEM

Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć

Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki. Czytaj więcej
CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności 20.10.2023 | czas czytania: 9 | SEO

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych. Czytaj więcej
Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce? 09.10.2023 | czas czytania: 9 | SEM

Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?

Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu. Czytaj więcej
Nawigacja fasetowa – czym jest i kiedy warto ją wdrożyć? 03.10.2023 | czas czytania: 9 | Web Design

Nawigacja fasetowa – czym jest i kiedy warto ją wdrożyć?

Jak sprawić, by Twoja strona internetowa była przyjazna dla użytkowników, a potencjalni klienci mogli łatwo odnaleźć produkty, które ich interesują? Rozwiązaniem jest nawigacja fasetowa! Dowiedz się, o czym warto pamiętać, projektując własną witrynę. Czytaj więcej
Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu 02.10.2023 | czas czytania: 9 | SEO

Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu

Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Czytaj więcej
Najważniejsze czynniki rankingowe 27.09.2023 | czas czytania: 9 | SEO

Najważniejsze czynniki rankingowe

Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu podpowiedzi. Sprawdźcie zestawienie wskaźników, które trzeba brać pod uwagę, zarządzając swoją witryną. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt