02.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
CMS, czyli system zarządzania treścią
CMS, czyli system zarządzania treścią, umożliwia tworzenie oraz modyfikację zawartości strony internetowej. Nie wymaga od użytkownika znajomości zasad programowania.
Czytaj wiecej
02.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Indeksowanie postów z Facebooka przez Google, czyli duplikacja treści w social media
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku!
Czytaj wiecej
02.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kampanie Google AdWords (Ads) dla deweloperów – jak skutecznie reklamować inwestycje mieszkaniowe?
Kampanie Google Ads to narzędzie, które umożliwia skuteczne reklamowanie inwestycji mieszkaniowych w internecie. Przedstawiamy kilka wskazówek, którymi warto się kierować przy tworzeniu reklamy dewelopera w AdWords.
Czytaj wiecej
02.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Inspiracje i ciekawe pomysły na teksty na bloga firmowego – 8 narzędzi
Internet oferuje szeroki zasób pomysłów na artykuły blogowe. Warto korzystać z dostępnych narzędzi online, aby szybko znaleźć nowe inspiracje. Podpowiadamy 8 przydatnych rozwiązań!
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Klątwa wiedzy – największy wróg internetowych przedsiębiorców
Używanie zbyt specjalistycznego słownictwa może negatywnie wpłynąć na sprzedaż produktu i usługi. W jaki sposób? Przeczytaj nasz krótki poradnik.
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
CTR – Click Through Rate
Współczynnik klikalności CTR pokazuje procentowy stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Jest stosowany np. w kampaniach reklamowych Google Adwords.
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Sklepy z artykułami dla dzieci. Jak promować dostępny asortyment?
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby zadbać o potrzeby swoich dzieci. Prezentujemy kilka wskazówek, jak zachęcić rodziców do zakupów w danym sklepie internetowym.
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym
Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym.
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Udostępnianie konta reklamowego Facebook Ads agencji reklamowej krok po kroku
Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads? Podpowiadamy, jak udostępnić konto reklamowe partnerowi. Skorzystaj z jednego z 3 sposobów!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę