22.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak działa social selling?
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej
22.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
E-marketingowa checklista dla działalności usługowej – sprawdź, czy wykorzystujesz potencjał marketingu internetowego!
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!
Czytaj więcej
21.01.2024
|
czas czytania: 8
|
EPR
Co to jest greenwashing?
Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk.
Czytaj więcej
19.01.2024
|
czas czytania: 8
|
SEO
Facebook Pixel – czym jest oraz jak go zastosować?
Monitorowanie efektów kampanii reklamowej to istotny etap każdej strategii marketingowej – także na Facebooku. Poznaj możliwości Pixela i dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w Twojej kampanii!
Czytaj więcej
18.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Recykling treści – dbaj o środowisko contentowe na swojej stronie internetowej
Recycling treści pozwala w pełni wykorzystać potencjał płynący z tematów, które już zostały wykorzystane w strategii marketingu treści. Sprawdź, jak realizować re-publikację contentu.
Czytaj więcej
17.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak tworzyć persony, by lepiej docierać do odbiorców? Kompleksowy przewodnik
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia zrozumienie potrzeb odbiorców, co w efekcie przekłada się na skuteczną realizację strategii biznesowej. Dlaczego jeszcze warto pomyśleć o opracowaniu sylwetki klienta?
Czytaj więcej
17.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów?
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.
Czytaj więcej
17.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Ratuj porzucone koszyki w sklepie internetowym, by zwiększyć współczynnik konwersji – 11 sposobów
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!
Czytaj więcej
16.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Kwalifikacja leadów (lead scoring) – doskonały sposób na optymalizację konwersji na etapie procesu sprzedaży
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak zbudować model do kwalifikacji leadów.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę