Czy pozycjonowanie stron jest reklamą? 09.04.2024 | czas czytania: 6 | SEO

Czy pozycjonowanie stron jest reklamą?

Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także podstawę) skutecznej strategii marketingowej. Czy jednak działania SEO można nazwać reklamą? Przekonajmy się! Czytaj wiecej
Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją 02.04.2024 | czas czytania: 9 | SEM

Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją

O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do współpracy z profesjonalną agencją reklamową, która zadba o promocję Twojej oferty na Facebooku i Instagramie. Czytaj wiecej
Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie? 27.03.2024 | czas czytania: 14 | SEO

Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?

Terminy „SEO" i „pozycjonowanie" są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być? Poznaj subtelne różnice między tymi określeniami i dowiedz się, jak wykorzystać oba obszaru w walce o najwyższe miejsca w Google! Czytaj wiecej
Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową? 25.03.2024 | czas czytania: 9 | SEM

Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową?

Google Ads to świetny sposób na zwiększenie konwersji - szczególnie, gdy zależy Ci na czasie. Dowiedz się, o czym warto pamiętać startując z własną kampanią PPC. Podpowiadamy również, na co zwrócić uwagę, rozpoczynając współpracę z agencją marketingową. Czytaj wiecej
6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera 20.03.2024 | czas czytania: 11 | SEO

6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera

Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę copywriterów – to oczywiste. Wsparcie AI może jednak stanowić szansę, a nie zagrożenie. Poznaj 6 przydatnych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję! Czytaj wiecej
Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować?  13.03.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować? 

Obecnie znaczna część działań marketingowych przeniosła się do sieci, a firmy szukają nowych strategii dotarcia do odbiorców, by maksymalizować zwrot inwestycji w działania promocyjne. Istnieje wiele różnych kanałów, przez które potencjalni klienci mogą zetknąć się z marką. Pozycjonowanie wielokanałowe, jak sama nazwa wskazuje, zakłada jednoczesne wykorzystanie przynajmniej kilku z nich. Jakie miejsca na reklamę możemy wyróżnić i co sprawia, że jest to kwestia warta rozważenia dla praktycznie każdej firmy? Czytaj wiecej
Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić? 07.03.2024 | czas czytania: 12 | SEO

Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?

Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów. Czytaj wiecej
Czy masz poprawnie wdrożony Consent Mode V2? Sprawdź to! 07.03.2024 | czas czytania: 11 | SEO

Czy masz poprawnie wdrożony Consent Mode V2? Sprawdź to!

Pobieranie zgód od użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową to obecnie wymóg prawny. Właściciele serwisów, na których nie została wdrożona najnowsza wersja systemu zarządzania zgodami, czyli Consent Mode V2, nie będą w stanie m.in. skorzystać z pełnego potencjału Google Analytics. Podpowiadamy, jak i kiedy warto dokonać aktualizacji. Czytaj wiecej
Passage indexing – czym jest i jak wykorzystać go w SEO? 05.03.2024 | czas czytania: 8 | SEO

Passage indexing – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?

Passage indexing (tzw. passage ranking) to funkcja Google, która umożliwia wybranie jednego fragmentu treści ze strony i wyświetlenie go jako bezpośredniej odpowiedzi na zapytanie wpisane w wyszukiwarkę. Mechanizm ten analizuje treści stron internetowych i selekcjonuje najbardziej trafne części tekstu, by móc od razu zaprezentować odpowiedź na pytanie użytkownika. Takie rozwiązanie ma zapewnić komfort, ponieważ internauci nie muszą klikać w każdy wynik wyszukiwania, by znaleźć odpowiednią treść. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt