10.10.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce
Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu?
Czytaj wiecej
27.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem
Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb.
Czytaj wiecej
13.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać
Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu.
Czytaj wiecej
06.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Business Model Canvas
Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na temat biznesu mamy na jednej kartce, a jeśli uznamy, że wolimy jednak inny model biznesowy, dowolnie możemy zmieniać informacje w poszczególnych obszarach schematu.
Czytaj wiecej
22.08.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Stwórz skuteczny kanał na YouTube!
Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu.
Czytaj wiecej
29.07.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?
Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do zrealizowania?
Czytaj wiecej
30.06.2022
|
czas czytania: 5
|
Inne
Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek
Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może przyprawić o zawrót głowy. Ciężko znaleźć niszę e-commerce, której wypełnienie dałoby szybki sukces. Może wejście ze swoją ofertą na rynki zagraniczne będzie tym sposobem, który zadziała?
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę