Strategia ESG w marketingu – jak wygląda? 25.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?

Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu. Czytaj wiecej
big data 17.12.2024 | czas czytania: 9 | Inne

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie. Czytaj wiecej
Dark post 21.11.2024 | czas czytania: 5 | Inne

Co to jest dark post?

Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową. Czytaj wiecej
Czym są kapelusze myślowe? 16.10.2024 | czas czytania: 4 | Inne

6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?

Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono - 6 kapeluszy myślowych. Czytaj wiecej
Http Error 500 - co to jest? 16.10.2024 | czas czytania: 4 | Inne

HTTP Error 500 – czym jest i jak go naprawić?

Bywa tak, że serwer nie może dokładnie zdiagnozować problemu i dopasować odpowiedniego kodu odpowiedzi. W takiej sytuacji serwer odpowiada kodem stanu HTTP Error 500. Istnieje kilka możliwości wyświetlania się tego typu błędu. Czytaj wiecej
Nieudane kampanie reklamowe 14.10.2024 | czas czytania: 4 | Inne

6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych

Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą. Czytaj wiecej
Mapa interesariuszy 04.10.2024 | czas czytania: 4 | Inne

Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?

Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta. Czytaj wiecej
Kiedy należy tworzyć strategię digital marketingową? 28.08.2024 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Kiedy należy tworzyć strategię digital marketingową?

Czytaj wiecej
Czy wiesz, jak działa algorytm Facebooka? 28.08.2024 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Czy wiesz, jak działa algorytm Facebooka?

Czytaj wiecej
Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads 11.05.2024 | czas czytania: 8:00 min | Inne

Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads

Reklamy na Facebooku to skuteczny system, który nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Firma może przeznaczyć właściwie dowolny budżet na emisję banneru reklamowego i dotrzeć w ten sposób do dowolnie szerokiego grona odbiorców. Reklamę kupuje się na kilka różnych sposobów, np. za pośrednictwem aukcji, gdzie można szczegółowo ustawić parametry związane z grupą docelową lub miejscem wyświetlania. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt