25.02.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?
Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu.
Czytaj wiecej
17.12.2024
|
czas czytania: 9
|
Inne
Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?
Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.
Czytaj wiecej
21.11.2024
|
czas czytania: 5
|
Inne
Co to jest dark post?
Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową.
Czytaj wiecej
16.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?
Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono - 6 kapeluszy myślowych.
Czytaj wiecej
16.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
HTTP Error 500 – czym jest i jak go naprawić?
Bywa tak, że serwer nie może dokładnie zdiagnozować problemu i dopasować odpowiedniego kodu odpowiedzi. W takiej sytuacji serwer odpowiada kodem stanu HTTP Error 500. Istnieje kilka możliwości wyświetlania się tego typu błędu.
Czytaj wiecej
14.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych
Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?
Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta.
Czytaj wiecej
28.08.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Kiedy należy tworzyć strategię digital marketingową?
Czytaj wiecej
28.08.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Czy wiesz, jak działa algorytm Facebooka?
Czytaj wiecej
11.05.2024
|
czas czytania: 8:00 min
|
Inne
Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads
Reklamy na Facebooku to skuteczny system, który nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Firma może przeznaczyć właściwie dowolny budżet na emisję banneru reklamowego i dotrzeć w ten sposób do dowolnie szerokiego grona odbiorców. Reklamę kupuje się na kilka różnych sposobów, np. za pośrednictwem aukcji, gdzie można szczegółowo ustawić parametry związane z grupą docelową lub miejscem wyświetlania.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę