28.01.2022
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Social commerce – czy sprzedaż w mediach społecznościowych jest skuteczna?
Popularność social commerce wzrasta. Czy warto sprzedawać produkty w mediach społecznościowych? Odpowiadamy.
Czytaj wiecej
03.01.2022
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak liczby wpływają na perswazję w treściach?
1,3,10... czy liczby mają znaczenie? Owszem! Sprawdź w jaki sposób wykorzystać potencjał liczb, aby poprawić jakość swoich wpisów.
Czytaj wiecej
30.11.2021
|
czas czytania: 5
|
EPR
Kryptoreklama – czym jest i dlaczego należy się jej wystrzegać?
Szeptanki, fałszywe opinie, kryptoreklama – z tym ostatnio walczy UOKiK. Jak oznaczyć reklamę w sieci? Dlaczego kryporeklama jest negatywnym zjawiskiem w sieci? Odpowiadamy.
Czytaj wiecej
03.08.2021
|
czas czytania: 5
|
EPR
Kiedy publikować w mediach społecznościowych w 2021 roku?
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na LinkedIn? Czy istnieje najlepsza pora na publikację w mediach społecznościowych? Podpowiadamy.
Czytaj wiecej
24.06.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
SXO – czym jest search experience optimization?
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
21.06.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?
Czytaj wiecej
27.05.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.
Czytaj wiecej
23.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.
Czytaj wiecej
12.02.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?
Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej...
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę